Puslapiai

2012 m. sausio 12 d., ketvirtadienis

Kaip pereiti komforto zoną?

Vakar Facebook grupėje http://www.facebook.com/#!/groups/MLMinternetu/ vyko aktyvūs ginčai apie autoresponderio ir kitų priemonių reikalingų e-komercijai būtinumą.
Šis ginčas parodė tik viena, kad dalis kolegų dar neperėjo komforto zonos. Kas tai yra? Tai yra visiškai normalus reiškinys žmogaus gyvenime.
Pirmą komforto zoną žmogus pereina gimdamas. Todėl riksmas, ko gero, yra natūralus dalykas tokiu momentu. Biblijoj komforto zonos perėjimas išreikštas jūros praskyrimu. Už nugaros Egipto kareiviai, priekyje neaiški ir miglota pažadėtoji žemė ir kliūtis-jūra. Ar Mozė perskyrė jūrą, ar tai tik simbolis, nesvarbu. Pati metafora yra gan ryški. Jei sakoma, kad Biblija yra žmogaus dvasinis kelias ir ji yra parašyta kiekvienam, tai šį kelią turi nueiti kiekvienas individualiai.
Šį kelią praeina žmogus pirmą kartą šokdamas su parašiutu, pirmą kartą kalbėdamas viešai ir t.t. Karo terminologijoj tai vadinasi sudeginti tiltus, laivus, kad nekiltų noras pasitraukti iš mūšio.

Papasakosiu tik vieną istoriją. http://artemnesterenko.com/ Artiom Nesterenko. Savo laiku jis paliko provinciją ir persikėlė gyventi į Kijevą. Pradėjo veiklą MLM. Tuo metu nei interneto nei kitų priemonių nebuvo, o tik gyvi kontaktai. Trisdešimt kontaktų į dieną, toks buvo jo uždavinys. Tiesa, į Kijevą jis atvyko tik su 100 dolerių. Į dieną galėjo išleisti tik 1 dolerį. Aišku turėjo atsarginį variantą-grįžti atgal pas mamą. Tuo tikslu buvo pasilikęs truputį pinigų. Gyveno pas sponsorių, bet tik kelias savaites. Ir pradėjo jis kalbinti žmones, dalinti skrajutes ir kt.

Pirmą mėnesį uždirbo daugiau kaip 1000 dolerių.

Bėda ta, kad daugelis nesupranta, kad MLM tai verslas. O pati didžiausia bėda yra netikėjimas, kad pasiseks. Daugelis tik bando. Ai pabandysiu, jei nesigaus, tai nesigaus. Mano patarimas netikintiems būtų labai paprastas. Įsivaizduokite, kad jūs turite paprastą verslą ir klientų nebuvimas reikštų jūsų verslo žlugimą. O tai skolos ir bankrotas, prarastas butas, namas ir t.t. Verslininkas darys viską, kad klientų būtų: reklamuosis visais įmanomais būdais ir ieškos efektyviausių priemonių ir būdų. Jei supras, kad tinkama jam reklama kainuoja, tai negailės pinigų, o jei pinigų neturės-skolinsis.
Nes jei šiandien jis to nedarys tai rytoj bus vėlu. Faraono kareiviai: antstoliai, kreditoriai nelauks.

3 komentarai:

Evelina rašė...

Su tais "pabandysiu" tenka dažnai susidurti, tada sakau - nebandyk. Spręsk dabar - darai, ar nedarai. Viskas kaip ir bet kuriame versle, skirtumas praktiškai tik vienas - minimalus startinis kapitalas. Iš kitos pusės, reikalauti konkretaus apsisprendimo iš naujoko aš privengiu - žmogus dar nebandęs, jam sunku konkretizuotis, bet pabandyti norisi :) Todėl geriau vis tik pabandymas, negu "ai, gal ne, nesugebėsiu.."

Madam L. rašė...

Jums lengva kalbeti, kai komforto zona jau iveikta...

Aurius rašė...

Mums nelengva, laukia 40 metų gyvenimas dykumoje. O ar pažadėtą žemę pamatysim? O dar tautą reikia vesti. O tauta auksinio jaučio nori ir tik linksminintis, linksmintis...linksmintis...
Žiūrėkite " Šok su manimi". :)