Puslapiai

2012 m. sausio 8 d., sekmadienis

Užimtumas. Darbas. Nedarbas. Kaip rasti darbą? I dalis

Šiandien ši problema yra pati skaudžiausia. Netgi pasaulyje beveik nėra žmonių kuriems tai rūpėtų.

Daugiau kaip prieš tris metus aš kėliau šį klausimą. Reakcijos nerasta. Man buvo liūdna. Šiandien man linksma.
Užimtumas negali rūpėti tiems, kurie yra užimti. O kas neužimti, gauna pašalpas. Tai kam gali rūpėti užimtumas? Niekam.
Žmonės galvoja, kad užimtumu turėtų rūpintis valdžia. Jie galvoja logiškai ir teisingai, bet...
Valdžia yra užimta, ji valdo, o tai reiškia, kad ji yra užsiėmusi. Ji žino, kad viskas tuoj baigsis ir reikia...griebti. Ir griebiama kas tik galima, ir kur tik galima. O kas ir kur, ir kada, ir kaip? Skaitykite laikraščius ir žiūrėkite TV.

Pasaulyje didėja išlaikytinių skaičius. http://auriusd.blogspot.com/2011/12/prekarijai.html
Ačiū Čekuoliui, kad pateikė faktus. Bet Čekuolis yra žurnalistas. Ne politikas ir ne ekonomistas. Bet kaip žmogus ir kaip žurnalistas jis ieško sprendimo ir pateikia juos. Jis išliko nuoširdus ir tikras.
Ačiū jam už tai. http://auriusd.blogspot.com/2011/12/aciu-cekuoliui.html

Na ir kas? O kam tai rūpi? Užimtiem nerūpi, o neužimti nieko nesupranta, nes gauna pašalpas.

Tai kam aš rašau šį straipsnį, kam aš rašau šį blogą? Ko aš skeryčiojuosi jei niekam nerūpi?

Tiek aš, tiek tie kurie supranta, bet šiandien yra užimti, žino, kad tai baigsis. Kai kam jau baigėsi. Artimiausiu metu baigsis ir daugeliui kitų.
Reikia paminėti ir dar kai ką. Aš raginau daugelį Lietuvos ekonomistų bendrai spręsti šią problemą. Jie neatsiliepė. Priežastis aš išvardinau. Jie užimti.

Šiandien tuo baigiu. Artimiausiu metu išdėstysiu faktus ir skaičius, ir perspektyvas.

Komentarų nėra: