2012 m. vasario 2 d., ketvirtadienis

Persilaužimo momentas



Kada parsidėjo tinklinis marketingas? Oficialus prasidėjo iš kart po didžiosios depresijos...nu gal kiek anksčiau-sauso įstatymo metu. Ne. Ne tada, o n tūkstančius metų atgal.

O prasidėjo jis Abraomo laikais. Va taip. Abraomas atrado dvasinius dėsnius, surinko mokinių grupę ir kvietė žmones prisidėti. Taip gimė kabala. O iš kabalos-Biblija. Tik vėliau visą šį mokslą pasigriebė religijos ir prasidėjo „sviska s pliaskoi“. Suprantama, aš nepradėsiu aiškinti kabalos, bet, trumpai kas liečia Abraomą. Abraomas Biblijoj žinomas kaip tas, kuris Dievo įsakymu pakėlė peilį prieš savo sūnų. Nė jis kėlė to peilė, nė jis ruošėsi žudyti sūnaus. Kaip ir viskas Biblijoje, tokie palyginimai turi visiškai kitą prasmę. Kaip ir Jūros praskyrimas ar kt. iš tikro yra labai gilūs simboliai iš principo reiškiantys sunaikinti savo senus gyvūliškus įpročius ir pereiti prie žmogiškų. Aš apie tai rašiau „http://auriusd.blogspot.com/2011/01/pats-kruciausias-blogeris-ir.html

Taigi, šiandien iš tikro tinklinis marketingas artėja prie dvasinių dalykų. Tiesa, labai pamažu, dažnai paviršutiniškai, bet artėja. A kur jis dėsis?

Kaip tai vyksta iš tikro? Sakysim, kompanija gera, produktas super, marketingo planas nuostabus, bet pas vieną eina žmonės, o pas kitą ne. Nors kuolą ant galvos tašyk, bet pas jį neina. Ir tuomet tinklininkai pradeda visokius mokslus kaltis į galvą, o dažnai kompanijos tam padeda. O tie mokslai tai NLP, pozityvus mąstymas, filmas „Sekret“ ir daugelis kitų dalykų. Tai, savaime suprantama yra tik trupiniai tikrūjų dvasinių mokslų, bet... ledai pajudėjo.

Šiandien kai produktaias tikrai jau nieko nenustebinsi, nejučia į pirmą planą iškyla pats žmogus, o ne kompanija ar marketingo planas. Ir jau visiškai idiotiškai atrodo kai už pagrindą imama garbinti superinę kompaniją ir nieko daugiau. Nu, žinom, kas tokiom ligom serga.
Seni tinklininkai mėgsta pasakoti apie savo persilaužimo momentą. Sakysim jis dirba, stengiasi mėnesį du tris, metus, bet nieko neįvyksta. Rodos viską žino, viską išmano, bet žmonės kaip neina taip neina. O kitas lochų lochas, bet žmonės pas jį eina. Kur šuo pakastas?

Šiandien jau nesigilinsiu daugiau, nes tai, pakankamai sudėtinga. Bet kai įvyksta persilaužimo momentas ir tinklininkas gali lengvai užkalbinti bet kokį žmogų ir pritraukti.... Kas paskeitė? Aplinkiniai? Ne. Jis pats pasikeitė. Va tuomet ir ateina tas momentas.

2 komentarai:

Anonimiškas rašė...

Na galiu pasakyti,kad tas persilauzimas vyksta sunkokai.Musu karta,oir mes vaikus mokome dirbti del pinigu.Bet,kad pinigai dirbtu mums,jokiu budu,negalima.Tai to mokslo truputi ir reiketu,jeigu ta tikraji kas pamokytu.Lietuviai dar bijo MLM kaip baubo,nes iziuri tik nauda to,kuris siulo.Bet pradejus aiskinti,kad tau kita valstybe duoda super sansa,gera produkta,ir plius ideja,kad pinigai dirbs Tau,tik nereikia bijoti pakalbeti su artimaisiais.Siai dienai prekiu kiek nori,bet pinigu nori zmones dar daugiau.Kada pradedi pasakoti apie pagalba nuo dusios tavo piniginei,ir uzsimeni apie MLM,tada paziuri kaip i neismaneli.Zinios-tik jos veda turtu link.Savo kailiu isbandziau,bet supratau viena,kad kas ir kur bekalbetu,tarp eiluciu perskaitai,,esme pingai,,.Taskas,kaip pasako Aurius.Ar taip?

Aurius rašė...

Taip... Atsakymą rasite pažiūrėję filmuką: "Verslo vertės kūrimas yra svarbiau nei pelnas".
Galiu pasakyti,kad visi tie su kuriais bendrauju jau treti metai savo vertę pakėlė mažiausiai 10 kartų. Jaunos mamos auginančios vaikus ir pradėjusios savo veiklą internete šiandien į darbą gali negįžti, ojei grįžti tai reikalauti sau visai kito atlygio.http://auriusd.blogspot.com/2012/02/verslo-vertes-kurimas-yra-svarbiau-nei.html