Kada
parsidėjo tinklinis marketingas? Oficialus prasidėjo iš kart po
didžiosios depresijos...nu gal kiek anksčiau-sauso įstatymo metu.
Ne. Ne tada, o n tūkstančius metų atgal.
O prasidėjo jis Abraomo laikais. Va
taip. Abraomas atrado dvasinius dėsnius, surinko mokinių grupę ir
kvietė žmones prisidėti. Taip gimė kabala. O iš kabalos-Biblija.
Tik vėliau visą šį mokslą pasigriebė religijos ir prasidėjo
„sviska s pliaskoi“. Suprantama, aš nepradėsiu aiškinti
kabalos, bet, trumpai kas liečia Abraomą. Abraomas Biblijoj žinomas
kaip tas, kuris Dievo įsakymu pakėlė peilį prieš savo sūnų. Nė
jis kėlė to peilė, nė jis ruošėsi žudyti sūnaus. Kaip ir
viskas Biblijoje, tokie palyginimai turi visiškai kitą prasmę.
Kaip ir Jūros praskyrimas ar kt. iš tikro yra labai gilūs
simboliai iš principo reiškiantys sunaikinti savo senus gyvūliškus
įpročius ir pereiti prie žmogiškų. Aš apie tai rašiau
„http://auriusd.blogspot.com/2011/01/pats-kruciausias-blogeris-ir.html“
Taigi, šiandien iš tikro tinklinis
marketingas artėja prie dvasinių dalykų. Tiesa, labai pamažu,
dažnai paviršutiniškai, bet artėja. A kur jis dėsis?
Kaip tai vyksta iš tikro? Sakysim,
kompanija gera, produktas super, marketingo planas nuostabus, bet pas
vieną eina žmonės, o pas kitą ne. Nors kuolą ant galvos tašyk,
bet pas jį neina. Ir tuomet tinklininkai pradeda visokius mokslus
kaltis į galvą, o dažnai kompanijos tam padeda. O tie mokslai tai
NLP, pozityvus mąstymas, filmas „Sekret“ ir daugelis kitų
dalykų. Tai, savaime suprantama yra tik trupiniai tikrūjų dvasinių
mokslų, bet... ledai pajudėjo.
Šiandien kai produktaias tikrai jau
nieko nenustebinsi, nejučia į pirmą planą iškyla pats žmogus,
o ne kompanija ar marketingo planas. Ir jau visiškai idiotiškai
atrodo kai už pagrindą imama garbinti superinę kompaniją ir nieko
daugiau. Nu, žinom, kas tokiom ligom serga.
Seni tinklininkai mėgsta pasakoti apie
savo persilaužimo momentą. Sakysim jis dirba, stengiasi mėnesį du
tris, metus, bet nieko neįvyksta. Rodos viską žino, viską išmano,
bet žmonės kaip neina taip neina. O kitas lochų lochas, bet žmonės
pas jį eina. Kur šuo pakastas?
Šiandien jau nesigilinsiu daugiau,
nes tai, pakankamai sudėtinga. Bet kai įvyksta persilaužimo
momentas ir tinklininkas gali lengvai užkalbinti bet kokį žmogų
ir pritraukti.... Kas paskeitė? Aplinkiniai? Ne. Jis pats pasikeitė.
Va tuomet ir ateina tas momentas.
2 komentarai:
Na galiu pasakyti,kad tas persilauzimas vyksta sunkokai.Musu karta,oir mes vaikus mokome dirbti del pinigu.Bet,kad pinigai dirbtu mums,jokiu budu,negalima.Tai to mokslo truputi ir reiketu,jeigu ta tikraji kas pamokytu.Lietuviai dar bijo MLM kaip baubo,nes iziuri tik nauda to,kuris siulo.Bet pradejus aiskinti,kad tau kita valstybe duoda super sansa,gera produkta,ir plius ideja,kad pinigai dirbs Tau,tik nereikia bijoti pakalbeti su artimaisiais.Siai dienai prekiu kiek nori,bet pinigu nori zmones dar daugiau.Kada pradedi pasakoti apie pagalba nuo dusios tavo piniginei,ir uzsimeni apie MLM,tada paziuri kaip i neismaneli.Zinios-tik jos veda turtu link.Savo kailiu isbandziau,bet supratau viena,kad kas ir kur bekalbetu,tarp eiluciu perskaitai,,esme pingai,,.Taskas,kaip pasako Aurius.Ar taip?
Taip... Atsakymą rasite pažiūrėję filmuką: "Verslo vertės kūrimas yra svarbiau nei pelnas".
Galiu pasakyti,kad visi tie su kuriais bendrauju jau treti metai savo vertę pakėlė mažiausiai 10 kartų. Jaunos mamos auginančios vaikus ir pradėjusios savo veiklą internete šiandien į darbą gali negįžti, ojei grįžti tai reikalauti sau visai kito atlygio.http://auriusd.blogspot.com/2012/02/verslo-vertes-kurimas-yra-svarbiau-nei.html
Rašyti komentarą