Puslapiai

2013 m. kovo 28 d., ketvirtadienis

Ieškojau, ieškojau ir išsirinkau...




Pagaliau išsirinkau klasikinę MLM kompaniją.  O tai ne kas kita kaip FM Group.
Bazinis kompanijos produktas kvepalai. Apie tai rašiau šiame straipsnyje.
Savyje šią kompaniją pavadinau „Sąžininga kompanija“. Apart kvepalų dar turi ir Itališką kosmetiką bei namų valymo priemones. Sąžininga todėl, kad kainos normalios, atitinkančios Lietuvio perkamąją galią.
Galiu pasiūlyti bet kam, kad ir paprastam klientui.
Labiausiai mane pralinksmino, kad yra įstojimo mokestis. O jis kainuoja nei daug,  nei mažai tik 60 lietuviškų centų.  Įstojimo mokestis yra tik tuomet jei registruojiesi ne per internetą, o užpildai firminį lapą. Registruojantis per internetą jokio mokesčio nėra.
Netgi toks mokestis man pasirodė sąžiningas.  Nes  blankas kainuoja, bet, kadangi, į internetą duomenis kompanijos darbuotojui reikia įvesti, vadinasi šis darbas taip pat turi būti apmokamas.
Mano vadas Irena Oliver. Sponsorės dar nepažįstu. Nes ir čia Irena  pasielgė sąžiningai. O ji prisiminė kas mus per skype pora metų atgal supažindino. Tas žmogus ir  patapo sponsoriumi.
Jaučiu, kad kolegos šypsosi iš mano tokio pasirinkimo....kosmetika, kvepalai.
Kompanija jau gyvena daugiau kaip 5 metus.
 Tai tiek.

2 komentarai:

limas rašė...

Aurius saunuolis, besiblaskantis zmogus ,galvojantis kad, pildamas purva ant kitos kompanijos isplauks kaip feniksas

Aurius rašė...

Nei aš blaškausi nei ką. Ieškau. Ieškau kompanijos kuri būtų sąžininga ir atitiktų Lietuvio perkamąją galią