Parašyti šį straipsnį mane paskatino Facebook
grupėje „MLM internetu. Be reklamos.“ Atsiradę du straipsniai: http://www.facebook.com/groups/MLMinternetu/
Pirmas:
Jurijaus Clavo http://www.clavas.eu/tikejimo-tilto-nr-1-stiprinimas-industrija
Jurijaus straipsnis vertas dėmesio dar ir ta
prasme, kad pateikta reali informaciją
apie MLM industrijos vystymąsi ir perspektyvas. Pateikti skaičiai ir faktai.
O straipsnis „Ar Tinklinis Marketingas yra
sąžiningo ir teisingo verslo modelis? (I dalis)“ vertas dėmesio ta prasme, kad pastebėtos tinklinio marketingo bėdos.
Taigi, tinklinis marketingas yra piramidė. Ir
nereikia čia aikčioti ir bandyti tai
neigti. Pats tvirčiausias statinys žemėje yra piramidė. Valstybės,
karalystės gyvuoja todėl, kad yra piramidinės struktūros.
Bėda kitame. Egzistuoja ir kita, menama
piramidė, kuri yra apversta. Internete suradau keletą paveiksliukų parodančių
kaip jos atrodo.
Jei pirmoji piramidė yra stabilus tvarinys,
tai apversta piramidė pagal jokius gamtos dėsnius negali būti stabili. Norint,
kad ji stovėtų ją kažkas turi paremti.
Sakysim, kad apversta piramidė yra
pinigai. Kaip žinia būtent pinigai sukėlė
krizę, o tiksliau labai didelis jų
kiekis viršuje verčia šią piramidę ant
šono. Dar kažkaip stovi ši krizė, bet ant ko laikosi, kas ją ramsto, lieka
neaišku.
Tinkliniame
marketinge taip pat egzistuoja ši menama piramidė. Kuo jinai didesnė,
tuo kompanija, arba atskiras
distributorius jaučiasi nestabiliau.
Iš ko susideda ši menama piramidė? Paprastai tai
būna išpūsta išaukštinta pati kompanija, išpūstos produkcijos kainos. Realiai kainos
neatitinka, tos šalies kurioje nori
įsitvirtinti kompanija, perkamos gyventojų galios. Paprasčiau kalbant kainos
yra aukštos.
Sakysim kompanijos Amway kainos kaip ir nėra
aukštos. Amerikoje jos gal net visai normalios. Ten bedarbis gali nesunkiai įpirkti tokias prekes, gyvendamas
vien iš pašalpos. Bet rytų šalyse tokios kainos
kandžiojasi.
Kas įvyksta kai stoji į tokią kompaniją ir
pradedi ieškoti žmonių? Geriau prieš tai pasiskaitykit šį straipsniuką: http://auriusd.blogspot.com/2013/02/o-gal-cia-tikra-tiesa-apie-tinklini.html
Mes mėgstam rekomenduoti tik tai kas džiugu ir
gera. Bet jei patys širdyje nesidžiaugiam tai nieko nebus.
Vakar buvau
vienos kompanijos prezentacijoj. Pristatinėjo patyrę marketologai. Pristatinėtoja
nejučia išsidavė, kad prieš tai dirbo
kitoje kompanijoje. Po prezentacijos paklausiau, kokioje. Amway. Ten išbuvo 4
metus ir pasiekė tik 18 procentą, o šioje kompanijoje per 4 mėnesius pasiekė 21
procentą. Priežastis: kainos ir kokybės santykis yra realus ir
todėl lengva dirbti.
Taigi, egzistuoja apversta piramidė tinkliniame marketinge. Bet
jei ji egzistuoja tai geriau tokioje
kompanijoje nedirbti. Nes pavargsi
ramstyti: pati galingiausia kompanija, aukščiausios kokybės
produktas, prestižinis produktas ir t.t. O dar geriau: nedirbk dėdei, dirbk sau,
pasyvios pajamos ir t.t.
O turi būti viskas paprasta ir šis paprastumas
turi matytis labai aiškiai. Parodei
prekę, pasakei nesikandžiojančią kainą, paklausiai: o gal nori dar pigiau. Jei
taip, tai rašaisi sutartį kuri tikrai negali
kainuoti 150-180 litų, o yra nemokama ir perkiesi kiek nori, ir kada
nori. Va tuomet toks klientas pagalvos, kad
gal ir dar kai kas norėtų, o gal verta ir truputį, kad ir laisvalaikiu,
padirbėti taip lengvai su vėjeliu...
Taigi, kaip ir nėra blogų kompanijų, jei jos
yra tinkamos ir patrauklios atskiram asmeniui, bet jei jauti, kad šios kompanijos
produkcija yra netinkama tai geriau neprasidėti, nei pūsti miglą į akis,
ramstyti menamą piramidę...
Komentarų nėra:
Rašyti komentarą