2013 m. kovo 27 d., trečiadienis

Piramidės. Kokios jos būna?



Parašyti šį straipsnį mane paskatino Facebook grupėje „MLM internetu. Be reklamos.“ Atsiradę du straipsniai: http://www.facebook.com/groups/MLMinternetu/
Jurijaus straipsnis vertas dėmesio dar ir ta prasme, kad  pateikta reali informaciją apie MLM industrijos vystymąsi ir perspektyvas. Pateikti skaičiai ir faktai.
O straipsnis „Ar Tinklinis Marketingas yra sąžiningo ir teisingo verslo modelis? (I dalis)“  vertas dėmesio ta prasme, kad pastebėtos  tinklinio marketingo  bėdos.
Taigi, tinklinis marketingas yra piramidė. Ir nereikia čia aikčioti ir bandyti tai  neigti. Pats tvirčiausias statinys žemėje yra piramidė. Valstybės, karalystės gyvuoja todėl, kad yra piramidinės struktūros.
Bėda kitame. Egzistuoja ir kita, menama piramidė, kuri yra apversta. Internete suradau keletą paveiksliukų parodančių kaip jos atrodo. 



Jei pirmoji piramidė yra stabilus tvarinys, tai apversta piramidė pagal jokius gamtos dėsnius negali būti stabili. Norint, kad ji stovėtų ją kažkas turi paremti.
Sakysim, kad apversta piramidė yra pinigai.  Kaip žinia būtent pinigai sukėlė krizę, o tiksliau  labai didelis jų kiekis viršuje  verčia šią piramidę ant šono. Dar kažkaip stovi ši krizė, bet ant ko laikosi, kas ją ramsto, lieka neaišku.
Tinkliniame  marketinge taip pat egzistuoja ši menama piramidė. Kuo jinai didesnė, tuo kompanija, arba  atskiras distributorius jaučiasi nestabiliau.
Iš ko susideda ši menama piramidė? Paprastai tai būna išpūsta išaukštinta pati kompanija, išpūstos produkcijos kainos. Realiai kainos neatitinka,  tos šalies kurioje nori įsitvirtinti kompanija, perkamos gyventojų galios. Paprasčiau kalbant kainos yra aukštos.
Sakysim kompanijos Amway kainos kaip ir nėra aukštos. Amerikoje jos gal net visai normalios. Ten bedarbis gali  nesunkiai įpirkti tokias prekes, gyvendamas vien iš pašalpos. Bet rytų šalyse tokios kainos  kandžiojasi.
Kas įvyksta kai stoji į tokią kompaniją ir pradedi ieškoti žmonių? Geriau prieš tai pasiskaitykit šį straipsniuką: http://auriusd.blogspot.com/2013/02/o-gal-cia-tikra-tiesa-apie-tinklini.html
Mes mėgstam rekomenduoti tik tai kas džiugu ir gera. Bet jei patys širdyje nesidžiaugiam tai nieko nebus.
Vakar buvau  vienos kompanijos prezentacijoj. Pristatinėjo patyrę marketologai. Pristatinėtoja nejučia išsidavė, kad prieš tai  dirbo kitoje kompanijoje. Po prezentacijos paklausiau, kokioje. Amway. Ten išbuvo 4 metus ir pasiekė tik 18 procentą, o šioje kompanijoje per 4 mėnesius pasiekė 21 procentą. Priežastis: kainos ir kokybės santykis yra  realus ir  todėl lengva dirbti.
Taigi, egzistuoja  apversta piramidė tinkliniame marketinge. Bet jei ji egzistuoja tai  geriau tokioje kompanijoje nedirbti. Nes pavargsi  ramstyti:  pati  galingiausia kompanija, aukščiausios kokybės produktas, prestižinis produktas ir t.t. O dar geriau: nedirbk dėdei, dirbk sau, pasyvios pajamos ir t.t.
O turi būti viskas paprasta ir šis paprastumas turi matytis  labai aiškiai. Parodei prekę, pasakei nesikandžiojančią kainą, paklausiai: o gal nori dar pigiau. Jei taip, tai rašaisi sutartį kuri tikrai negali  kainuoti 150-180 litų, o yra nemokama ir perkiesi kiek nori, ir kada nori. Va tuomet toks klientas pagalvos, kad  gal ir dar kai kas norėtų, o gal verta ir truputį, kad ir laisvalaikiu, padirbėti taip lengvai su vėjeliu...
Taigi, kaip ir nėra blogų kompanijų, jei jos yra tinkamos ir patrauklios atskiram asmeniui, bet jei jauti, kad šios kompanijos produkcija yra netinkama tai geriau neprasidėti, nei pūsti miglą į akis, ramstyti menamą piramidę...

Komentarų nėra: