2014 m. vasario 2 d., sekmadienis

Kuo iš esmės skiriasi pasitikėjimo ekonomika nuo MLM ir kitų panašių struktūrų?

MLM, tinklinis marketingasar kitokios tiesioginio pardavimo stuktūros yra tradicinis pardavimų verslas ir nieko daugiau:  gauni pigiau, parduodi  brangiau. Ir taškas.
Čiulbėjimas  apie pasyvias pajams iki gyvenimo pabaigos yra zuikių dainos. Kas netikit patys pamąstykit. Sakysim  pats sukuri struktūrą iš 1000-10000-100000 ir daugiau žmonių. Kas atsitinka? Ar labai nukentės kompanija jei tokį žmogų išmes iš savo  tarpo? Ne. Struktūra tai liks, o jei jį išmeti tai   kompanijos išlaidos sumažėja gan ženkliai. Va taip. O tokių atvejų pilna MLM kompanijose.
 Nes tai kas  distributoriui yra pajamos, kompanijai, deja, išlaidos.
 O kaip atrodo tinklinė struktūra kuri susikuria pati ir pati gali generuoti verslus. Ir  generuoti  ji gali  ne tik prekybinius, bet ir gamybinius bei informacinius verslus. O svarbiausia, kuo didesnė  tokia struktūra tuo didesnius verslus gali  generuoti.
 Tarp kitko Michailas Hazinas žino apie tokios struktūros susikūrimą ir rodos tam pritaria, nes, panašu, kad kol kas tai beveik  vienintelis protingas  ekonominis sprendimas. Bet kai kuriai  mažumai toks sprendimas, oi kaip nenaudingas.

Komentarų nėra: