Viskas, užteks, nuo šiol kalbėsiu atviru tekstu. Užteks užuominų. Bet prieš tai šioks toks įvadas.
Praeitais metais susipažinau su Alekso Janovskio universitetu. Pirmoje paskaitoje jis nagrinėjo „Vienuolis pardavė Ferrari“. Nu, žinot, tokia super puper knygelė, tokia motyvacinė, keista...
Paskaitos forma paprasta: kažkas skaito knygelę, Aleksas komentuoja ir atsakinėja į klausimus, kurie galimi nebūtinai pagal knygelę, nebūtinai pagal temą. Aš dabar tiksliai neprisimenu ar toje pamokoje, ar kitoje perpratau Alekso komentarų principus. Paprasčiau tariant jis šią, o ir kitas knygeles nagrinėjo iš dvasinių pozicijų.
Iškart prie reikalo. Žmogus yra sudarytas iš keturių elementų: materija (visi cheminiai elementai yra žmoguje), augalo (auga nagai, plaukai ir dar visoks biesas), gyvūno (jis toks pat kaip pelė, nu gal žiurkė), ir žmogaus.
Apsistosiu tik ties pagrindiniais dviem: gyvūnas ir žmogus. Kurioj vietoj mes esame gyvūnai, o kur prasideda žmogus?
Tuo tikslu palyginsiu žmogų su pele. Pelė rausia sau urvelį su visais atsarginiais išėjimais ir sandėliais, miegamaisiais. Krauna savo sandėlius grūdais. Turtas. Žmogus statosi sau namelį, arba perkasi butą, kaupia pinigus, perka mašinas ir t.t. Pelė gimdo palikuonis....daug palikuonių, kad visiems užtektų: ir giminei pratęsti ir katinui pasibovinti. Žmogus kuria šeimą ir augina vaikus. Kai pelių būna daug ir reikia kovoti dėl teritorijos atsiranda valdžios poreikis. Žmogus irgi trokšta valdžios ir tai jis daro visokiomis priemonėmis (politika- viena iš valdžios formų).
Reziume: kai žmogus siekia pratęsti giminę, siekia turtų ir valdžios, jis niekuo nesiskiria nuo bet kokio gyvūno. Taškas.
Čia aš nieko naujo nepasakiau tiems ,kurie yra susipažinę su dvasiniais dalykais. Ir Aleksas kaip ir nieko naujo nepasakė. Apie dvasinius dalykus pakalbėsiu atskirai, o dabar pereinu prie tinklinio marketingo.
Kiekvienas tik ką atėjęs į kokią nors kompaniją, prisiregistravęs ir nusipirkęs prekių pradeda galvoti apie tai kaip reikia kviesti žmones. Va čia ir prasideda. Daug nesigilindamas, suskirstysiu visus pradedančius į tris kategorijas. Patys populiariausi ir labiausiai girdimi, nes visur apsiskelbia, tai tie kurie rėkia. Kad ateik, prisijunk nes čia bus daug bapkių. Jiems nieko daugiau nereikia, o tik prisijungusių ir perkančių ir dar atsivedančių savo struktūras. Pagal Artūrą Kačenovą tai yra MLM bomžai. Pagal mane tai paprasti peliukai siekiantys sau naudos. Tokie yra visiškai neįdomūs ir apie juos aš nekalbu, nes ir taip paskyriau daug laiko jų kritikai.
Bet, deja, didžiajai daugumai gėda kviesti žmones. Tai čia, antra kategorija.
O dar yra ir trečia, kurie tai daro žaismingai, grakščiai ir elegantiškai. Pastarieji ir yra tikrieji asai, lyderiai ir jie paprastai pakliūva į Top 100, 500, 1000 tinklapį. O didžioji dalis yra savų regionų lyderiai. Todėl aš kalbėsiu apie tuos kurie yra ant slenksčio ir yra perėję slenkstį. Slenkstis tai ta vieta kai pereinama iš gyvūno į žmogų.
Nieko naujo po šia saule. Kai Adomą su Ieva išmetė iš rojaus tai pirmiausia jie pajuto gėdą. Ir, taip vadinamas nuogumas yra ne rūbų nuogumas, o dvasinis ( Biblijoje labai daug keistų simbolių). Sekantis žingsnis yra kai ko savyje nužudymas, kad eiti toliau. Kainas nužudo Abelį. Ir žmogus supranta, kad turi kažką aukoti, norint kažką gauti daugiau. (Vakuumo dėsnis).
Bet aš nagrinėju žmogų atsidūrus ant slenksčio ir įstojus į MLM kompaniją ir nežinančio ką toliau daryti. Nes kviesti žmones dėl naudos sau yra kaip ir gėda, o aukštesnių, žmogiškų motyvų jis dar nežino, nemoka, nežino kaip išreikšti.
Didesnė dalis šios ribos nepereina, o kiti pradeda ieškoti kelių, būdų kaip tai padaryti. Tie, kurie nepereina ir, paprastai palieka tinklinį marketingą, vėliau jį keikia visais įmanomais ir neįmanomais būdais. Iš tikro jie keikia save nesugebėjus pereiti į žmogišką lygmenį, bet aniems taip neatrodo.
Todėl šiuolaikinis tinklinis marketingas, o ypač internetinis tinklinis marketingas yra tas kuris duoda: nemokamus mokymus, motyvacines pamokas, instrukcijas kaip pasidaryti tinklapius ir t.t. Kuo didesnį aukurą žmogus sukuria tuo daugiau gauna.
Taigi, tie kurie dar stovi ant slenksčio, ieškokite ką galite duoti ir daug duokite, ir nesirūpinkite apie rytdieną. Rytojus jums daug duos ir dar pridės... ir su kaupu pridės jeigu daug duosite.
Reziume. Ekonominė situacija yra tokia, kad reikia ieškoti naujos veiklos ir užimtumo formų, nes darbo našumas yra išaugęs. Tinklinis marketingas yra viena iš jų. O norint šiandien sėkmingai veikti reikia pareiti į žmogišką lygmenį. Kas pereina tas pereina, o kas ne...
P.S. Praktiškai viskas labai paprasta. Jei jūs norite, kad žmogus pirktų ir prisijungtų tai nieko gero neišeina, o jei stengiatės jį suprasti ir galvojate kuo jam gelėtumėt padėti, o jei pažįstate žmones tai ir surandate kuo galite padėti tai šis žmogus jums atsiskleis. Pirmu atveju jįs prieinate kaip gyvūnas, o antru kaip žmogus.
Komentarų nėra:
Rašyti komentarą