Puslapiai

2011 m. kovo 10 d., ketvirtadienis

Tinklinio marketingo paslaptys 2

Taigi, šiandieninė situacija tinkliniame marketinge jau kita. Keičiasi prioritetai. Kažkada koks nors
komivojažierius galėjo nustebinti bet kurią namų šeimininkę nauja, dar negirdėta preke, o jei jis išaiškino kaip ji galėtų prisidėti prie savo šeimos biudžeto padidinimo skelbdama gerą žinią, tai šis komivojažierius tapdavo geruoju angelu, o kompanija dievu.
Šiandien naujas produktas tampa žinomas visiems vos tik atsiranda, o kompanija dar oficialiai neatsidarius jau yra žinoma veikliausių distributorių. Ir vos tik spėja atsidaryti kompanija per artimiausias dienas ir valandas distributoriai ją užpuola kaip skėriai. O kadangi kiekvienas savo duomenų bazėje turi šimtus tūkstančius ir net dešimtis tūkstančių email adresų, skype kontaktų ir naudoja spec. Programas, kurių pagalba gali išsiųsti milžinišką kiekį info, tai nauja žinia tampa žinoma visiems.
XX amžiaus pradžioje kiekviena nauja prekė buvo stebuklas, o ją turintis žmogus tapdavo žvaigžde. O MLM distributorius pirmas papasakojęs apie prekę ar verslą buvo dievas ir jam turėjau būti ištikimas iki grabo lentos. Interneto amžiuje, kai gauni šimtus pasiūlymų, pirmas tampa paskutiniu, o paskutinis pirmu. Pildosi Jėzaus žodžiai. Šiandien žvaigžde tampa tik tas, kuris apart informacijos pateikimo turi savybes, kurios pritraukia žmones. Kokios tos savybės?

Pagrindinė savybė yra mokėjimas būti naudingu kitiems. Asmeniškai man žodis „Naudingas“ nepatinka. Bet, kadangi mes gyvename materialiame pasaulyje tai be šito žodžio neišsiversime.
Naudingas sponsorius yra tas, kuris moka rekrutuoti naujus narius, moka visų internetinių gudrybių ir t.t. Naudingas naujokas yra tas, kuris greitai įsisavina visas tas gudrybes. Vienas kitam jie padeda užsidirbti pinigus. Viskas gerai jei juos abu tenkina toks santykis, bizniu vadinamas. Ir dar geriau jei jie randa panašių į save ir kuria komandą.

Paprastame tinkliniame marketinge išlieka reikalingos savybės kaip mokėjimas pateikti informaciją, gebėjimas paskatinti žmogų, įtikinti ir t.t. Tai internetiniame MLM dažnai užtenka mokėti naudotis kompiuteriu, sukurti tinklapį, įstatyti auto atsakiklį, surašyti rekrutuojančius laiškus ir kt. Ir labai dažnai susisiekęs su tokiu asu jauti tiktais jo materialinį siekį ir nieko daugiau. Jis viską darys ko paprašysi; ir padės, ir pamokys, ir duos informacijos, bet nieko daugiau.

O čia yra dar viena tinklinio marketingo paslaptis-kodėl ši veiklos sritis yra tokia nepatraukli daugeliui žmonių.
Bet apie tai trečioje dalyje.

Komentarų nėra: