Puslapiai

2011 m. gegužės 14 d., šeštadienis

Tinklinis marketingas yra verslas (IV dalis)

Kiekviena gyvybės forma save reklamuoja. Kas čiulba, kas ulba, kas kukuoja, kitas kniaukia. Kaip kas nori taip tas daro. Žvirblis kviečia savo tikslinę auditoriją, o gandras savo. Žvirblis nekviečia gandro ar varnos, o katinas jam priešas.
Tinklinis marketingas turi teisę save reklamuoti visais įmanomais būdais. Profesionalus tinklinis marketingas tai daro. Normaliose šalyse jau seniai yra MLM televizija, radijo, žurnalai, kontekstinė reklama, tinklapiai, blogai ir kt.
Kiekvienas MLM atstovas reklamuoja save. Na ir žiūrim ką turim.
Vaizdelis deja, būna liūdnas.
Skype

Pagrindinė, šiuolaikinė bendravimo priemonė. Kai kas nors pakviečia mane bendrauti skype pirmoje eilėje aš pražiūriu profilį. Gamtoje kiekvienas žvirblis prieš bendraudamas išsivalo plunksnas ir stengiasi pateikti save kaip patį patį geriausią.
O skype dažnas diletantas siūlo man bendrauti su avataru. Nuotraukos nerasta. Su avatarais aš nebendrauju, su nikais taip pat nebendrauju. Gamta mėgsta atvirumą. Žmogus yra gamtos dalis. Jis nori žinoti su kuo bendrauja.
Kiek geresnis variantas tai moteris lovoje, vyrukas pusnuogis paplūdimy. Bet tai ne verslininkai.
Pasikeitus smailikais, pasilabinus paprastai paklausiama ar galite kalbėti per mikrofoną. Nu ir prasideda: mikrofono nerasta ir t.t.


Tinklapis, blog'as
Dažniausiai pasitaikantis atvejas kai pateikiama kompanija, produktas. Paprastai kompanija pati geriausia, seniausia, produktas pats geriausias, skaniausias, sultingiausias ir .t.t
Verčiu į gyvūnų kalbą. Šuo džiaugiasi savo šeimininku, stengiasi pataikauti savo šeimininkui, o jei kam nepatinka to šuns šeimininkas tai aplojama, ar net apkandžioja.
Jau geriau šuo nutrūkęs nuo grandinės ir užmiršęs savo šeimininką.
Perverčiu į verslo kalbą. Man geriau bendrauti su žmogum kuris moka dirbti, moka verslauti ir gali išmokyti mane. Gali išmokyti mane kaip užsidirbti. O garbinantis savo šeimininką paprastai būna nulis sveikų kelios dešimtosios.
Taigi, aš už katiniškus tinklapius ir blogus, kuriose matosi kas jis pats yra ir ką gali.

Tai svarbiausi dalykai į kuriuos atkreipi dėmesį bendraudamas per internetą su žmogumi kviečiančiu verslauti.
Turėtų būti pratęsimas. Bet ne šiandien

Komentarų nėra: