Vakar Artiom Nesterenko atsiuntė pasakojimą apie tai kaip jis pradėjo veiklą tinkliniame marketinge.http://artemnesterenko.com/novyj-videokurs-xolodnye-kontakty/ O pradžia buvo tokia. Jis atvažiavo į Kijevą su 100 dolerių ir nutarė pradėti naują gyvenimą.
O pradėjo jis nuo šaltų kontaktų. Per pirmą mėnesį pakvietė daugiau kaip 700 žmonių. Kiek iš jų pasiliko versle, čia jau kitas klausimas. Po 45 dienų gavo pirmą čekį ( apie 1500 dolerių). Kas supranta rusiškai galite pasiklausyti. Šiandien jis veda Ukrainos MLM TV.
Ką aš noriu pasakyti šiuo pavyzdžiu?
Nieko naujo po šia saule. Jis ne pirmas toks toks ir ne paskutinis. Bet...
Mozė net jūrą praskyrė, kad nuvykti į pažadėtąją žemę. Karine terminologija kalbant...jis sudegino tiltus, kad negrįžti atgal. O karo istorijoj yra buvę atvejų kai buvo sudeginti laivai, kad nekiltų pagunda jūreiviams grįžti.
Komforto zonos praėjimas. Taip vadinamas šis dalykas psichologijoj.
Tinklinį marketingą supranta daugelis, bet dirbti sugeba ne visi. Dažniausiai būna maždaug taip.
Kai prispiria bėda (nedarbas, liga, artimo liga) tuomet mes prisimename, kad yra toks dalykas kaip tinklinis marketingas ir praskiriam jūrą... pradedame dirbti.
Rezultatai ateina greitai.
O kaip pradėti dirbti kol bėda dar neatėjo? Daugelis galvoja,kad krizė baigsis ir viskas susitvarkys.
O krizė dar net neprasidėjo. Jei ką.
Todėl kiekvienas, kuris užsiima tinkliniu marketingu atsakykit sau į klausimą: ar šiais laikais kai šaltus kontaktus galima automatizuoti, pasikalbu per mėn. su 700 žmonių?
Asmeniškai aš, ne.
Nieks kits čia nekalts, mergužėle (bernužėli) tu pati (pats).
Joooo, pasirodo čia irgi dirbti reikia.
Komentarų nėra:
Rašyti komentarą