Puslapiai

2011 m. gegužės 4 d., trečiadienis

Pasiūlymas Amway ir kitų tradicinių MLM kompanijų distributoriams

Pasiūlymas labai paprastas ir aiškus: perneškite savo verslą į internetą.
Tuo galėčiau ir pabaigti, bet ką reiškia pernešti savo verslą į internetą?
Tinklapio ar blog'o įdėjimas į internetą dar nėra verslas internete.

Bet pradėsiu nuo pradžių. Amway kompanija mano yra labiausiai linksniuojama. Talžau aš jus kaip boksininkas kriaušę. Va tokia mano meilė Amway. Kuo labiau mušu tuo labiau myliu. Čigoniškai, taip sakant. O iš tikro aš net pats esu Amway atstovas...po žmona. O produktus vartojame jau gal 10 metų. Apie tai rašiau ne vieną kartą.

Kaip tikras MLM atstovas aš dirbu vienoje kompanijoje, o produktus, kurių nėra mano kompanijoje, perku ir kitoje.

Bet aš ne apie tai. Aš žinau kaip jūs dirbate ir žinau,kad dirbate profesionaliai, bet neefektingai.
Realiai daugelis iš jūsų perskaito kelis marketingo planus per dieną. O kam to reikia? Jei galima vieną kartą paskaityti, įrašyti audio ar video formatu. Ir bendrauti tik su tais kurie norės toliau bendrauti. Bet čia dar ne viskas.

Ne vienas iš jūsų žino, kad yra žmonių kurie ne iš kart atėjo į tinklinį marketingą, o po metų ar net kelių. O kiti atėjo į jūsų kompaniją po tam tikro laiko, bet pas kitą distributorių, o gal būtų ir pas jus atėję, bet ....o kur jus ieškoti?
Kitaip sakant savo potencialų klientą jūs pametėt. O yra labai paprastos priemonės kai jūs galit palaikyti pastovius ryšius su potencialiais klientais.

O kaip vesti apmokymus kai vieni jūsų nariai gyvena Kaune, o kiti Ignalinoje, o treti Balbieriškių kaime. O kaip gyvenant Balbieriškių kaime vesti apmokymus savo komandai kuri yra išsibarsčiusi po visą Lietuvą. Važinėt kiekvieną kartą į didmiesčius?

Atsakymus į šiuos ir kitus klausimus galiu atsakyti savo konferencijos kambaryje; http://www.gvolive.com/conference,31123204
O užsiregistruoti galite mano kuriamame tinklapyje įrašę savo vardą ir email. http://auriusdackus.com/naujas-puslapis/
O tiesioginius mano kontaktus rasite šiame blog'e „ Apie mane“.
Atsakysiu į visus laiškus ir susiderinsim susitikimą internetiniame kambaryje.

Komentarų nėra: