Puslapiai

2011 m. liepos 2 d., šeštadienis

Šimpanzės kokteilis arba šienas ant stalo.

Kai kurie blogeriai į savo blog'us įdeda visokiausių patiekalų receptų. Nutariau neatsilikti. Gal mada tokia, o gal blog'o reitingus tie receptai kelia? Pažiūrėsiu.

O tam reikia dviejų bananų, kuriuos supjaustai. Pridedi tai ką randi darže arba ganykloje: dilgėlių, salotų, salierų, krapų...galima kanapių, aguonų, čiobrelių ir t.t. Visa tai supjaustai ir sudedi į indą. Pripili apie 200 gr. vandens. Sumali ar sutrini su smulkintuvu (kitaip sakant didelių apsisukimų el. gręžtuvu). Ir viskas. Galima gerti. Energijos tikrai prideda.

Kadangi mano žmona ir dukra išvyko į karą (į Rygą), tai aš neturiu fotoaparato. Negaliu nufotografuoti. Vaizdelis, aišku, nekoks. Žalia tyrė.

Žmona man netgi knygą paliko: „Žaliųjų kokteilių revoliucija“, autorė Victoria Boutenko. Joje apie 200 visokiausių žalių kokteilių receptų.

Nei aš tos knygos skaitau, nei man jos reikia. Principas labai paprastas. Bananas, ar obuolys, ar koks kitoks skanus vaisius yra kokteilio pagrindas (kad skanu būtų), o visa kita ką Dievas duoda tą ir dedi.

Kame šuo pakastas? O pasirodo beždžionės kai valgo kokią nors datulę ar bananą, kartais jį apsivynioja žolėmis. Sakyčiau labai įdomus mokslininkų pastebėjimas. Beždžionė tokiu būdu pasidaro sumuštinį banano ar datulės pagrindu. Pagavot kampą? Bananas yra dėl sotumo ir skonio, o vitaminus ir energiją ji gauna iš žolių.

Pasirodo iš beždžionės mes dar ne viską išmokome.

Na, o dabar lietuviškai. Girdėjot anekdotą kai žmona vyrui ant stalo padėjo šieno, nes anas nepagiria jos gaminto maisto. Tai va, tokie laikai atėjo kai maitinamės šienu. O šieno skystam pavidale kramtyti nereikia.

Va taip. Tai kaip mano receptas?

3 komentarai:

Bernadeta rašė...

Šis kokteiliukas prieš valgį ar po jo? :)

atfatf rašė...

Auriau, paskaičiau, ir supratau kokią žolę MLM'ščikai rūkot, tiksliau nerūkot, o geriat - kanapes :) O šiaip reiks ir man išbandyti, tik neturiu mikserio :(

Bernadeta :)))))))))) Oi, prajuokinai.

Aurius rašė...

Biudžetininkams tai mėnesio pabaigoj. Tikrai geriau kaip keptos bulvės.

Geriausiai veikia atskirai nuo valgio. 40 min prieš arba 40 min. po valgio.