Kaip griaustinis, kaip cunamis ir
nušluos viską savo kelyje.
Mintį parašyti tokį straipsnį
pagimdė ši beletristika :
http://www.pinigukarta.lt/ka-tai-reiskia/mano-verslas-ka-tai-reiskia/tinklinis-marketingas
Kad šį mergina ruošėsi rašyti
straipsnį mes žinojome iš anksto. Ji žadėjo ateiti pas mus ir
pasikalbėti. Pas mus tai:
http://www.facebook.com/groups/MLMinternetu/
Bet ji neatėjo ir nesikalbėjo. O
mums visiškai nesunku buvo pasikviesti ją į konferencijų kambarį
ir balsu visiems pasikalbėti. Galima buvo ir per skype konferenciją.
Tai nėra sunku, nes šiais instrumentais naudojasi visi internetiniu
marketingu užsiimantys.
Todėl nieko nuostabaus, kad
straipsnis visiškai ne į temą. Autorė kalba apie pristatomąją
prekybą, bet ne apie tinklinį marketingą. Bet, kadangi, vienas iš
pakviestų narių yra tikras tinklininkas tai straipsnį
apibūdinčiau: „ Aš truputį nėščia“. Kaip ir apie tinklinį
marketingą, bet iš tikro apie išnešiojamąją arba pristatomąją
prekybą.
Todėl jaučiu pareigą trumpai,
lakoniškai išdėstyti tinklinio marketingo esmę.
Kiekvienas iš mūsų maistą perkame :
Maksimoj, IKI, Rimi, ar panašiose parduotuvėse. Ir net gauname 1-3
procentų nuolaidas. Ir sutikime, kad produktų kainos šiose
parduotuvėse iš esmės nesiskiria. Todėl dažniausiai perkame
geografiškai artimiausiose. Arčiau namų.
Kaip atrodo analogiška parduotuvė
prekiaujanti tinklinio marketingo būdu ir kur ją rasti?
Sakysim taip; jūs sėdit pas kaimyną,
plepat apie šį bei tą. Staiga skambutis į duris. Kaimynas
atidaro. Po kelių minučių ateina nešinas kartonine dėže. Prie
jūsų atidaro ir išpakuoja. O ten: duona, pienas, cukrus, dešra ir
t.t. Kaimynas pastebi jūsų klausiamąjį žvilgsnį.
-Ai, čia tokia parduotuvė man maistą
pristato į namus. Jau daugiau kaip metai aš perku šioje
parduotuvėje.
- o tai kiek kainuoja? - klausiate jūs
- jau keli mėnesiai man nieko nekainuoja. Kompanija man dar primoka. Metai atgal mokėjau pilną kainą, vėliau vis mažiau ir mažiau, o šiandien gaunu prekes ir gaunu atlyginimą.
Tolesnę pokalbio eigą ir veiksmus
galite numanyti patys.
Gerbiamieji, tai ne zuikių dainos, o
Lietuviška (pabrėžiu...Lietuviška) realybė.
O dabar Graikiška realybė. Kaip
šiandien Graikai gyvena, žinot?
http://www.lrytas.lt/-13185271031317074576-graikijos-sveikatos-tarnybos-skambina-pavojaus-varpais-šiukšlių-kalnai-tapo-sveikatai-pavojinga-bomba-nuotraukos.htm
Atlyginimus nurėžė per pusę. Graikai pasijuto trečiarūšiai.
Nu, kaip mes Lietuviai. Skambinu savo sponsorei verslo reikalais. Bet
paprastai pasikalbam ir apie šį bei tą. Paklausiu kaip ten pas
juos reikalai. Blogai Graikams, bet ji krizės nepajuto nes turi
tarptautinį verslą. Jos apimčių aš negaliu numatyti, bet jos
liniją Lietuvoje žinau.
Pragyventi ji gali vien iš
Lietuviškos linijos.
Labai svarbus momentas dėl 10%
uždirbančių žmonių tinkliniame marketinge. Taip tai tiesa. Nuo 6
iki 15% žmonių gali pragyventi iš tinklinio marketingo dirbant
vienoje kompanijoje. O realybė yra kita. Vienoje ar keliose
kompanijose dirbama, o kitose tik perkama arba gaunama šiokias
tokias nuolaidas. Kitaip sakant: vienoje kompanijose užsidirbi, o
kitose palaikai kolegas pirkdamas prekes.
Tinklinio marketingo kompanija yra
tokia kompanija kuri dalinasi pelnu su klientais apeidama reklamą.
Viena kompanija dalinasi daugiau, kita mažiau. Bet dalinasi visos.
Kompanijos Amway apyvarta 10 metų
neviršijo 7 milijardų dolerių, bet pradedant 2008 metais pradėjo
kilti...8,2...9,5... šiandien gal jau ir 10 milijardų viršija.
Kuo labiau gilės krizė tuo labiau
plėsis tinklinio marketingo kompanijos.
Pabaigai apie cunamį. Nebus cunamio.
Bet potvynis bus tikrai. Žinot kaip potvynis kyla? Kaip ir nežymiai,
bet... Po kiek laiko viskas apsemta. Kodėl?
http://auriusd.blogspot.com/2011/03/mociutes-kletele-2.html
Todėl, kad daugelis Lietuvos verslininkų supranta, kad MLM tai
vienintelis būdas išeiti į rinką.
5 komentarai:
Bravo, Kolega, spaudžiu dešinę !
Ačiū. Rašiau improvizuodamas.
Tikro marketingisto rašliavėlė,
keista, jog nežinote, jog
pardavinėjate paslaugą:)
O akys dažnai apniauktos pykčiu tiems,
kurie neužsiima tinkliniu marketingu.
Geras pastebėjimas Anonime. Todėl pasikartosiu. Mano požiūris į tinklinį marketingą yra keistas. Keistas net man pačiam.
Kaip ekonomistas suprantu, kad ateityje darbo, tradicine prasme, bus vis mažiau ir mažiau.
Pensijinė sistema žlunga.
Kaip ir sakiau, TM nėra pasaulio bamba, bet tai sistema, kuri nors kažkiek dalinasi pelnu.
Kaip ir viskas šiame sviete-laikina. Ir TM, mano galva, gyvuos dar 50-100 metų.
TM turi nemažai trūkumų. Daugeliui dabartinis TM nėra patrauklus. Man taip pat.
Bet aš atėjau į šį svietą, kad JĮ keisti.
O šiaip Anonime rašai apie save ir rašai ko pats nekenti.
Bet pačio komentaras man davė mintį parašyti atskirą straipsnį.
Super, tiesiai i desimtuka pasakyta
Rašyti komentarą