Puslapiai

2011 m. spalio 13 d., ketvirtadienis

Bijokite tinklinio marketingo. Jis ateis kaip...

 Kaip griaustinis, kaip cunamis ir nušluos viską savo kelyje.
Mintį parašyti tokį straipsnį pagimdė ši beletristika : http://www.pinigukarta.lt/ka-tai-reiskia/mano-verslas-ka-tai-reiskia/tinklinis-marketingas
Kad šį mergina ruošėsi rašyti straipsnį mes žinojome iš anksto. Ji žadėjo ateiti pas mus ir pasikalbėti. Pas mus tai: http://www.facebook.com/groups/MLMinternetu/
Bet ji neatėjo ir nesikalbėjo. O mums visiškai nesunku buvo pasikviesti ją į konferencijų kambarį ir balsu visiems pasikalbėti. Galima buvo ir per skype konferenciją. Tai nėra sunku, nes šiais instrumentais naudojasi visi internetiniu marketingu užsiimantys.
Todėl nieko nuostabaus, kad straipsnis visiškai ne į temą. Autorė kalba apie pristatomąją prekybą, bet ne apie tinklinį marketingą. Bet, kadangi, vienas iš pakviestų narių yra tikras tinklininkas tai straipsnį apibūdinčiau: „ Aš truputį nėščia“. Kaip ir apie tinklinį marketingą, bet iš tikro apie išnešiojamąją arba pristatomąją prekybą.
Todėl jaučiu pareigą trumpai, lakoniškai išdėstyti tinklinio marketingo esmę.


Kiekvienas iš mūsų maistą perkame : Maksimoj, IKI, Rimi, ar panašiose parduotuvėse. Ir net gauname 1-3 procentų nuolaidas. Ir sutikime, kad produktų kainos šiose parduotuvėse iš esmės nesiskiria. Todėl dažniausiai perkame geografiškai artimiausiose. Arčiau namų.
Kaip atrodo analogiška parduotuvė prekiaujanti tinklinio marketingo būdu ir kur ją rasti?
Sakysim taip; jūs sėdit pas kaimyną, plepat apie šį bei tą. Staiga skambutis į duris. Kaimynas atidaro. Po kelių minučių ateina nešinas kartonine dėže. Prie jūsų atidaro ir išpakuoja. O ten: duona, pienas, cukrus, dešra ir t.t. Kaimynas pastebi jūsų klausiamąjį žvilgsnį.
-Ai, čia tokia parduotuvė man maistą pristato į namus. Jau daugiau kaip metai aš perku šioje parduotuvėje.
  • o tai kiek kainuoja? - klausiate jūs
  • jau keli mėnesiai man nieko nekainuoja. Kompanija man dar primoka. Metai atgal mokėjau pilną kainą, vėliau vis mažiau ir mažiau, o šiandien gaunu prekes ir gaunu atlyginimą.
Tolesnę pokalbio eigą ir veiksmus galite numanyti patys.
Gerbiamieji, tai ne zuikių dainos, o Lietuviška (pabrėžiu...Lietuviška) realybė.
O dabar Graikiška realybė. Kaip šiandien Graikai gyvena, žinot? http://www.lrytas.lt/-13185271031317074576-graikijos-sveikatos-tarnybos-skambina-pavojaus-varpais-šiukšlių-kalnai-tapo-sveikatai-pavojinga-bomba-nuotraukos.htm Atlyginimus nurėžė per pusę. Graikai pasijuto trečiarūšiai. Nu, kaip mes Lietuviai. Skambinu savo sponsorei verslo reikalais. Bet paprastai pasikalbam ir apie šį bei tą. Paklausiu kaip ten pas juos reikalai. Blogai Graikams, bet ji krizės nepajuto nes turi tarptautinį verslą. Jos apimčių aš negaliu numatyti, bet jos liniją Lietuvoje žinau.
Pragyventi ji gali vien iš Lietuviškos linijos.

Labai svarbus momentas dėl 10% uždirbančių žmonių tinkliniame marketinge. Taip tai tiesa. Nuo 6 iki 15% žmonių gali pragyventi iš tinklinio marketingo dirbant vienoje kompanijoje. O realybė yra kita. Vienoje ar keliose kompanijose dirbama, o kitose tik perkama arba gaunama šiokias tokias nuolaidas. Kitaip sakant: vienoje kompanijose užsidirbi, o kitose palaikai kolegas pirkdamas prekes.

Tinklinio marketingo kompanija yra tokia kompanija kuri dalinasi pelnu su klientais apeidama reklamą. Viena kompanija dalinasi daugiau, kita mažiau. Bet dalinasi visos.
Kompanijos Amway apyvarta 10 metų neviršijo 7 milijardų dolerių, bet pradedant 2008 metais pradėjo kilti...8,2...9,5... šiandien gal jau ir 10 milijardų viršija.
Kuo labiau gilės krizė tuo labiau plėsis tinklinio marketingo kompanijos.

Pabaigai apie cunamį. Nebus cunamio. Bet potvynis bus tikrai. Žinot kaip potvynis kyla? Kaip ir nežymiai, bet... Po kiek laiko viskas apsemta. Kodėl? http://auriusd.blogspot.com/2011/03/mociutes-kletele-2.html Todėl, kad daugelis Lietuvos verslininkų supranta, kad MLM tai vienintelis būdas išeiti į rinką.  

5 komentarai:

Evelina rašė...

Bravo, Kolega, spaudžiu dešinę !

Aurius rašė...

Ačiū. Rašiau improvizuodamas.

Anonimiškas rašė...

Tikro marketingisto rašliavėlė,

keista, jog nežinote, jog

pardavinėjate paslaugą:)

O akys dažnai apniauktos pykčiu tiems,

kurie neužsiima tinkliniu marketingu.

Aurius rašė...

Geras pastebėjimas Anonime. Todėl pasikartosiu. Mano požiūris į tinklinį marketingą yra keistas. Keistas net man pačiam.
Kaip ekonomistas suprantu, kad ateityje darbo, tradicine prasme, bus vis mažiau ir mažiau.
Pensijinė sistema žlunga.
Kaip ir sakiau, TM nėra pasaulio bamba, bet tai sistema, kuri nors kažkiek dalinasi pelnu.
Kaip ir viskas šiame sviete-laikina. Ir TM, mano galva, gyvuos dar 50-100 metų.
TM turi nemažai trūkumų. Daugeliui dabartinis TM nėra patrauklus. Man taip pat.
Bet aš atėjau į šį svietą, kad JĮ keisti.
O šiaip Anonime rašai apie save ir rašai ko pats nekenti.
Bet pačio komentaras man davė mintį parašyti atskirą straipsnį.

Anonimiškas rašė...

Super, tiesiai i desimtuka pasakyta