Man patiko. Rusai kaip visada genialūs.
Virusinis marketingas atsirado kaip ir visiškai neseniai.
A Xren jums.
Rusai tai darė dar XX amžiaus pradžioje. Savais, rusiškais metodais.
Nikolajus Šustovas pasamdė kelias dešimtis studentų kurie vaikščiojo po rusiškus „traktierius“ ir reikalaudavo „Šustovo konjako“. O jei tokio negaudavo „ o savaime suprantama, kad jie tokio negaudavo“ tai pakeldavo triukšmą ir sukeldavo muštynes.
Rytojaus laikraščiai gvoltu šaukdavo apie muštynes nurodydami jų priežastį.
Rezultatas; visi traktieriai įsigydavo Šustovo konjako.
Rusiška degtinė „Smirnovka“ taip pat naudojo virusinį marketingą. Tik kiek kitaip. Nusamdydavo solidžius vyrus, kurie vaikščiojo po pačius brangiausius restoranus, užsisakydavo pačius brangiausius valgius ir Smirnovkos. O jei jos nebūdavo tai demonstratyviai išeidavo lauk.
O vat lietuviai, kaip visada neturi fantazijos. Kažkoks Panevėžio artistas apsimetė kunigu ir rinko aukas. Durnelis ir tiek.
Pasiūlytų savo paslaugas kokiai nors firmai, kurios produkcijos nėra toj ar kitoj parduotuvėj, ar kažkur, sukurtų scenarijų, gražiai pavaidintų ir visi turėtų darbo: ir artistai, ir firma, ir žurnalistai.
O dabar pasiūlymas Amway lyderiams.
Dovanoju scenarijų.
Nueinat į patį brangiausią restoraną, užsisakot pačius brangiausius produktus ir gėrimus ir kai jau padavėjas(a) beneiną, lyg tarp kitko paklausiate: o kokiu indų plovikliu jūs plaunate indus. Padavėja atsako: savaime suprantama, kad Feiri.......???????......!!!!!!!!!!
„ DRAMATURGAS IR ARTISTŲ GRUPĖ KURIA SCENARIJUS IR VAIDINIMUS TEMA: Amway produkcijos platinimas.“
Šiuo metu esame paruošę 38 scenarijus. Scenarijų sąrašą rasite čia http://atf.blogas.lt/amway-universalus-loc-valiklis-927.html
Gal eisiu miegot ir gal susapnuosiu 39 scenarijų.
3 komentarai:
Super įrašas. Tik su Amway pavyzdžiu neišbaigta. Tada tavęs klausia, a, Amway, kas čia toks, kiek kainuoja? Na, čia toks pat kaip feiry, tik 10 kart brangesnis. Bet plauna kokybiškiau. Bet man ir feiry gerai plauna. Nieko tu nesupranti. Čia svajonė. Čia turi mesti restoranų verslą ir pardavęs restoraną, už tuos pinigus prisipirkti Amway produktų, tada tu gausi deimanto vardą ir busi kietas. :) O ką aš valgysiu? Nieko tu nesupranti, čia tavo svajonių įgyvendinimas. Kodėl kalbi apie kažkokį maistą, siek savo svajonės. Bet aš turiu svajonę - restoraną. Bet tu pirkdamas maisto produktus moki kažkokiam dėdei ir jis taip pelnosi. Pirk iš Amway. Na, ir t.t. Po 2 metų visi pirksis tik Internetu ir tik iš Amway ir tavo restoranas žlugs. :)
Matai kaip veikia kai neišbaigta. paliekama režisieriaus fantazijai.
Pastebejimai tikrai idomus. Tik del Amway tai ta ir kitos tokios kontoros daugiau naudojasi ne marketingu o zmoniu patiklumu ir naivumu...
Rašyti komentarą