Puslapiai

2013 m. sausio 16 d., trečiadienis

Opciono principas ne tik paprastose kompanijose, bet ir MLM.



Ilja Laurs  aprašė motyvavimo principus įprastose įmonėse: http://www.pinigukarta.lt/blog/kolumnistai/darbuotoju-motyvacija-opciono-principas
Bet tokie principai šiandien sėkmingai taikomi ir  taip  vadinamose MLM kompanijose ir turi labai didelį pasisekimą, bei smarkiai populiarėja. Ir taip smarkiai populiarėja, kad kompanijos  nespėja priiminėti naujų darbuotojų. Žinovam  skelbiu, kad  kalbėsiu apie kompanijas  Z ir BB.
 Kaip tai atrodo praktiškai?  Ai ne, geriau pradžioj pakalbėkim kaip yra tradicinėse MLM kompanijose. O jose viskas paprasta: nusiperki prekę ar paslaugą ir ieškai kam dar ši prekė ar paslauga tiktų. 90% visų atėjusių į tokias kompanijas po metų  meta šį užsiėmimą ir keikia šią industriją kaip tik gali  ir negali.   Pusę amžiaus atgal  taip nebuvo nes  produktai   to meto MLM kompanijose buvo tikrai išskirtiniai. Šiandien išskirtinių produktų praktiškai nėra, arba kitaip kalbant  šiandien produktu jau nieko nenustebinsi ...beveik nenustebinsi. Todėl MLM kompanijose išlieka tik patys  tie kuriems tai skirta. O ką daryti masiniam žmogeliui, kuris žalio supratimo neturi apie šios veiklos specifiką, o kas svarbiausia-nemoka bendrauti. Bendravimas ir kvietimas naujų narių daugeliui yra nežemiška kančia, kaip  sakoma, jau geriau gyvam į žemę sulysti nei kažką užkalbinti. 
 Todėl tokios kompanijos kaip Z ir BB šiandien yra  gan populiarios. Jų populiarumas  toks didelis, kad Z nespėjo susitvarkyti su naujais  atėjusiais ir Amerikos valdžia daug nelaukusi prisikabino.  Ir taip prisikabino, kad teko laikinai kompanijos veiklą suspenduoti.
Užbėgdamas už akių turiu pasakyti, kad pati pirmoji  tinklinio marketingo kompanija Kalifornijos vitaminai savo laiku taip pat turėjo problemų. Ji paprasčiausiai nespėjo gamintų savų vitaminų nes žmonės masiškai stojo į šią kompaniją. O laikai   tai buvo, ką tik po didžiosios depresijos ketvirtas 20 amžiaus dešimtmetis.

Kaip  atrodo tokios kompanijos iš vidaus? Kaip galima jose uždirbti pinigus? Ką reikia daryti?  Kaip galima įsigyti kompanijos opcijas?
Reikia pasakyti, kad kiekvienoje kompanijoje  yra skirtingos galimybės. Bendra yra tik minimalūs reikalavimai, bet perpratus principus kiekvienas individualiai gali išsirinkti savo taktiką ir strategiją.
Kompanijoje Z minimalus reikalavimas buvo  įdėti vieną jau  paruoštą kompanijos skelbimą į vieną iš pateiktų skelbimo lentų. Ir to užteko, kad užsidirbti tam tikrus pinigus.  Taip  augini uždirbtas opcijas. Bet viena opcija  gyvendavo tik 90 dienų.  Taigi, opcijas galima buvo ne tik  užsidirbti, bet ir nusipirkti ir ne tik.
 Buvo galima užsidirbti  iš pakviestų narių. Čia trečias būdas. O  kompleksiškai  naudojant visus būdus  jau į  antrą ar trečią mėnesį buvo galima užsidirbti normalų atlyginimą.
 Kompanijoj BB naudoja kita taktika ir strategija.  Bet bendra  yra tai, kad  opcijas galima nusipirkti, užsidirbti, o dalinai arba greičiau užsidirbti galima kviečiant  naujus narius  pagal partnerinę sistemą.
 Tokioms kompanijoms bendra yra tai, kad vienokias funkcijas  pasiima kompanijos administracija, kitokias jos darbuotojai. Bet visi daro bendrą darbą, o kartu, sutartinai darydami  rezultatus gauna ženkliai greičiau ir rinką užkovoja bendromis pajėgomis.  
Bet svarbiausia šiose kompanijose yra tai, kad  pinigus užsidirbi jau sekančią dieną arba savaitę nieko nekviesdamas.
 Tam kartui tiek, artimiausiu metu pateiksiu vieną tokią kompaniją iš vidaus ir bandysiu analizuoti jos veiklą bei užsidirbimo galimybes.

Komentarų nėra: