2013 m. vasario 22 d., penktadienis

Kiek specialybių suteikia internetinis namų verslas?



Jaketerina Bakitko savo laiku paskaičiavo, kad šiame versle ji išmoko 35 specialybes, vėlaiu surado dar vieną. Taigi iš visi ji priskaičiavo 36 specialybes.  Linksmiausia tai, kad šie mokslai jai nekainavo nieko. Ne tai, kad nekainavo, bet dar ir užsidirbo ir kitus išmokė. Jaketerinos Bakitko straipsnis yra čia: http://www.pro-mlm.ru/blog/35-professij-setevika/

Per keturis pastaruosius metus aš taip pat daug ko išmokau ir  tikrai daugiau nei  būčiau besimokydamas kokioje nors aukštojoje.  Svarbiausia, kad čia išmoksti patį principą-mokytis.  O tikras mokslas užsitvirtina tik  tuomet kai iškart pritaikomas praktikoje.
Visų pirma išmoki parduoti. Ir iš kart išmoki parduoti per internetą. Va, jau dvi specialybės.
Apie tai, kad moterys patampa geromis kosmetologėmis tai  gal nekalbėsiu.
Apie tai, kad pradedi išmanyti apie  sveiką maitinimąsi ir  mediciją tai čia kaip savaime suprantama.
Kiekvienas produktas, koks jis bebūtų suteikia žinių. Jei moteris  dirba autokosmetikos srityje arba pardavinėja priedus automobiliams tai  būna  kelis kartus kietesnė auto srityje nei eilinis vyras.
Kiekviena specialistas kuriam tenka susitikti ir bendrauti su žmonėmis labai greitai patampa psichologu.  Kad ir paprastame  darbe pav. padavėjos ar pardavėjos. Kiek daugiau padirbus iš kart  žinai ką tas ar  anas pirkėjas pirks ar užsisakys, o ką jam dar galima pasiūlyti papildomai.
Daugeliui iš mūsų tenka būti kompiuterinių pagrindų mokytoju. Gali pasiekti tokį lygį, kad galėtum  dėstyti mokyklose. O jau apie tinklapių, blogų rašymą, WEB dizainą, konsultantą tai čia jau savaime  suprantama.
 Mokomųjų ar  reklaminių filmukų kūrėju, o iš čia seka, kad tampi ir scenaristas, ir diktorius, ir montuotojas , o kur dar išmokimas įdėti į internatinį tinklą...
Reklaminių tekstų kūrėjo specialybė:  paprastų reklaminių tekstų kūrėju, kontekstinės reklamos tekstų kūrėju.  O išmanymas apie raktinių žodžių parinkimą ir kitas „trafiko“ kėlimo gudrybes, tai dar kelios specialybės.
  Žurnalisto, blogerio, fotografo specialybes priverstas išmokti jei rašai blogą.
Lektoriaus specialybę nori, nenori bet  įsigyji nes tenka pristatyti ir verslą, ir produktą turi patraukliai apibūdinti ir  uždegti žmones. Vau.
Sekdamas Jakaterina pamačiau, kad  tų specialybių kurias  vien tik ji išdėstė, šiandien jau neužtenka. Laikmetis diktuoja vis naujas ir naujas.
Koks universitetas gali patraukti  tokius krūvius?
Nežinau kiek aš čia prirašiau specialybių. Gal kas suskaičiuos? Praneškit :D

Komentarų nėra: