Jaketerina Bakitko
savo laiku paskaičiavo, kad šiame versle ji išmoko 35 specialybes, vėlaiu
surado dar vieną. Taigi iš visi ji priskaičiavo 36 specialybes. Linksmiausia tai, kad šie mokslai jai
nekainavo nieko. Ne tai, kad nekainavo, bet dar ir užsidirbo ir kitus išmokė. Jaketerinos
Bakitko straipsnis yra čia: http://www.pro-mlm.ru/blog/35-professij-setevika/
Per keturis
pastaruosius metus aš taip pat daug ko išmokau ir tikrai daugiau nei būčiau besimokydamas kokioje nors
aukštojoje. Svarbiausia, kad čia
išmoksti patį principą-mokytis. O tikras
mokslas užsitvirtina tik tuomet kai
iškart pritaikomas praktikoje.
Visų pirma išmoki
parduoti. Ir iš kart išmoki parduoti per internetą. Va, jau dvi specialybės.
Apie tai, kad moterys
patampa geromis kosmetologėmis tai gal
nekalbėsiu.
Apie tai, kad pradedi
išmanyti apie sveiką maitinimąsi ir mediciją tai čia kaip savaime suprantama.
Kiekvienas produktas,
koks jis bebūtų suteikia žinių. Jei moteris
dirba autokosmetikos srityje arba pardavinėja priedus automobiliams
tai būna
kelis kartus kietesnė auto srityje nei eilinis vyras.
Kiekviena
specialistas kuriam tenka susitikti ir bendrauti su žmonėmis labai greitai
patampa psichologu. Kad ir
paprastame darbe pav. padavėjos ar
pardavėjos. Kiek daugiau padirbus iš kart
žinai ką tas ar anas pirkėjas
pirks ar užsisakys, o ką jam dar galima pasiūlyti papildomai.
Daugeliui iš mūsų
tenka būti kompiuterinių pagrindų mokytoju. Gali pasiekti tokį lygį, kad
galėtum dėstyti mokyklose. O jau apie
tinklapių, blogų rašymą, WEB dizainą, konsultantą tai čia jau savaime suprantama.
Mokomųjų ar
reklaminių filmukų kūrėju, o iš čia seka, kad tampi ir scenaristas, ir
diktorius, ir montuotojas , o kur dar išmokimas įdėti į internatinį tinklą...
Reklaminių tekstų
kūrėjo specialybė: paprastų reklaminių
tekstų kūrėju, kontekstinės reklamos tekstų kūrėju. O išmanymas apie raktinių žodžių parinkimą ir
kitas „trafiko“ kėlimo gudrybes, tai dar kelios specialybės.
Žurnalisto, blogerio, fotografo specialybes
priverstas išmokti jei rašai blogą.
Lektoriaus specialybę
nori, nenori bet įsigyji nes tenka
pristatyti ir verslą, ir produktą turi patraukliai apibūdinti ir uždegti žmones. Vau.
Sekdamas Jakaterina
pamačiau, kad tų specialybių kurias vien tik ji išdėstė, šiandien jau neužtenka. Laikmetis
diktuoja vis naujas ir naujas.
Koks universitetas
gali patraukti tokius krūvius?
Nežinau kiek aš čia
prirašiau specialybių. Gal kas suskaičiuos? Praneškit :D
Komentarų nėra:
Rašyti komentarą