Egzistuoja tinklinis
marketingas ir be džiaugsmo jei dirba profesionalai. Jei mokama profesionaliai
pristatyti prekes, verslo niuansus, toks tinklinis marketingas tikrai egzistuoja. Bet su džiaugsmu geriau. Būtent toks paprastas bendravimas ir emocijų
perteikimas padeda šimtams ir tūkstančiams žmonių užsidirbti šioje industrijoje nuo pirmųjų dienų neturint jokios patirties ir gebėjimų
pardavimuose. Sveikas nuoširdumas, va toks
sėkmės pagrindas. Todėl šioje industrijoje nuoširdiems ir
paprastiems dažnai sekasi daug geriau
nei protingiems ir išsimokslinusiems.
Nes tradicinis mokslas duoda mums
ne tiek žinių kiek kompleksų. Gal duoda ir žinių, bet kompleksų daugiau.
Nes žinios be
praktikos augina kompleksus.
Tinklinis marketingas ta prasme yra pati natūraliausia praktinė mokykla. Tai kaip tėvų ir vaikų santykis. Kur „Tėvas“ tai
sponsorius, o „vaikas“ distributorius-būsimas "tėvas".
O kokia yra
tradicinė viršininko-darbdavio ir
pavaldinio- samdomo darbuotojo santykiai? Tiesiai šviesiai kalbant tai vergo ir
vergvaldžio santykiai. Lietuvoje tai
beveik tikrai taip. Bizūną pakeičia kiti prispaudimo mechanizmai: grėsmė netekti
darbo, išnaudojimas, psichologinis
spaudimas ir kt.
Bet mums tai nerūpi.
Mums svarbu išsiaiškinti kokie žmonės
surenka didžiausias komandas ir
kodėl jie uždirba daugiausiai. Ir net ne
žmonės mums rūpi, o pats principas.
O principas paprastas:
tėvai perduoda visa kas geriausia savo vaikams. Tik taip žmonija vystysi
į priekį ir kūrė gerovę, kūrė civilizaciją.
Apie tai aš rašiau,
oi kaip seniai.
„Ir dar apie
pensijas. Tūkstantmečiais pagrindinis žemės gyventojas buvo valstietis. Kaip
jis mąstė?
Jis žinojo viena, kad atlyginimą (derlių) jis gaus jei
investuos: suars, pasės, prižiūrės, nupjaus, iškuls, suveš į aruodus. Ir dar
jis žinojo, kad atlyginimas-derlius ne visada gali būti didis (liūtys, sausros
ir kt).
O kaip jis mąstė apie pensiją (vartoju XX amžiaus
terminologiją). O jis žinojo, kad norint turėti aprūpintą senatvę jam reikia
gimdyti vaikus, juos auklėti pagal Bibliją ir tik tuomet jei gerai išauklės jis
turės gerą aprūpintą senatvę.“ Čia ištrauka iš straipsnio: http://auriusd.blogspot.com/2009/05/kopijuota-is-forumo-klaselt-tinklinis.html
Čia yra pats sveikiausias ir natūralus
žmonių tarpusavio santykis. Kiekviena šeima norėjo būti sveika, auginti vaikus, juos
gerai išauklėti (perduoti jiems visą savo patirtį).
O kai šie, natūralūs principai pernešami į verslą ir
kai „viršininkas“ ne spaudžia ir
reikalauja, o globoja, padeda ir moko, o tiksliau rūpinasi, kad
uždirbtum tai suklestėjimas garantuotas tiek „vaikui“ tiek „Tėvui“.
Šis principas taikomas ne tik tinklinio marketingo
kompanijose, bet ir linijinėje vadyboje. Kai skyriaus ar padalinio viršininkas
negali uždirbti daugiau kaip tam tikru procentu nei jo pavaldinys. Pav. jei pavaldinys uždirba 1000 tai viršininkas
gali uždirbti tik 2000, bet jei 10000 tai atitinkamai 20000 piniginių
vienetų. Taip šiandien dirba
pažangiausios verslo struktūros.
Bet ir čia dar ne
viskas. Pietų Rusijoje yra privati
vidurinė mokykla kurioje mokytojų nėra daug, o žinias kitiems vaikams perduoda
vyresni. Pasirodo tai veikia labai ir labai gerai, o moksleiviai vidurinės
mokslą pabaigia būdami 15-16 metų. O jų žinios
sutvirtėja kelis kartus nes mokymas kitų labiausiai užtvirtina pačio „mokytojo“
žinias. Pasirodo yra mokyklų kurios neaugina kompleksų. :)
Pasirodo viskas
veikia daug tikslingiau kai veikia pagal
natūralius gamtos dėsnius. Nieko
naujo po šia saule arba visa nauja tai
seniai užmiršta sena.
Sekančiame straipsnyje
analizuosiu kokių žinių ir gebėjimų suteikia tinklinis
marketingas ar bet koks kitas namų-internetinis verslas.
Komentarų nėra:
Rašyti komentarą