Įdedu visą straipsnį, kadangi tai tikrai, mano galva, yra aktualu. Šaltinis: http://www.versijos.com/publ/ideologija/vartotojiskumas/vakarietiskas_gyvenimo_budas/6-1-0-1134
Текст на русском языке: http://ufvrem.ru/jce/stati/230-vse-po-polochkam-10-smertej-sovremennogo-zapada
1. Vakarietiškas gyvenimo būdas yra nesuderinamas su žmonijos išgyvenimu ekonomikos prasme, kadangi griauna gyvybę palaikančią sistemą.
Текст на русском языке: http://ufvrem.ru/jce/stati/230-vse-po-polochkam-10-smertej-sovremennogo-zapada
1. Vakarietiškas gyvenimo būdas yra nesuderinamas su žmonijos išgyvenimu ekonomikos prasme, kadangi griauna gyvybę palaikančią sistemą.
Atsisakymas planuoti ekonomiką - tai pasikėsinimas į Homo Sapiens kaip
biologinę rūšį. Juks pati ši sąvoka "Protingasis žmogus" apibūdina protą kaip
patį svarbiausią šio "Sapiens" požymį. O protas - tai ir yra planavimas. Ir
kalba čia eina ne apie kokias nors artimas viena kitai sąvokas, o apie vieną ir
tą patį dalyką.
Atsiverskime žodyną: "protingumas - organizmo savybė, sugebėjimas iš anksto
planuoti savo veiksmus, sugebėjimas pasirinkti iš daugelio elgsenos variantų
kažkurį vieną (priešingybė instinktyvumui)".
Judėjimas būdingas daugeliui objektų. Plunksnelė gali gana įmantriai skrajoti
ore, labai sudėtinga trajektorija. Tačiau ji neturi proto ir dėl to jos
judėjimas neturi jokio plano, nors ir paklūsta tam tikriems dėsniams. Jeigu
egzistuoja protas, jis būtinai planuoja, nes planavimas (būsimų veiksmų
numatymas, kad gautum trokštamą rezultatą) - tai pats svarbiausias protingumo
kaip reiškinio atributas.
Ir atvirkščiai - jei organizmas ar sistema praranda galimybę planuoti - tai
drauge praranda ir protą. Tai aksioma. Dėl to rinkos ekonomika, mėginanti kurti
gyvenimą be planavimo - tai pasikėsinimas į Homo Sapiens kaip biologinę
rūšį.
Tas pats terminų žodynas byloja mums, kad "stichiški, spontaniški veiksmai -
tai veiksmai, kurių niekas iš anksto nesuplanavo... Protingi veiksmai - tai
veiksmai, kurių eiliškumas priklauso su kieno nors iš anksto (prieš pradedant
tuos veiksmus) suplanuoti".
Žinoma, valstybinis ekonomikos planavimas darydavo didžiules, kartais tiesiog
siaubingas klaidas, tačiau tą patį galima pasakyti ir apie žmogaus protą. Argi
jis nedarė didžiulių, kartais tiesiog siaubingų klaidų? Ir ar tai gali būti
priežastimi atsisakyti proto kaipo tokio? Tuo tarpu vakarietiška pasaulėžiūra
siūlo principinį atsisakymą nuo bet kokių mėginimų planuoti ekonominę
veiklą.
Toks tikslas prieštarauja visai žmonių civilizacijos istorijai (juk ir Egipto
piramidės buvo statomos, ir Amerika atrasta pagal valstybinius planus) ir lemia
visišką biologinės rūšies Homo Sapiens išsigimimą. Apie mūsų išsigimimą. Kalba
eina apie Homo Sapiens pakeitimą visiškai kito tipo hominidais.
2. Vakarietiškas gyvenimo būdas nesuderinamas su žmonijos išlikimu,
kadangi yra pražūtingiausias ekologine prasme. Jis yra reikalaujantis daugiausia
resursų, žaliavų, labiausiai teršiantis aplinką.
Resursai, naudojami ryškiam, gundančiam prekių įpakavimui, kuris iškart
išmetamas ir užteršia aplinką, šiuolaikiniame kapitalizme sudaro 40% prekės
vertės. Vartotojiškumas vietoje protingo saiko jausmo lemia nežabotą apsirijimą
ir išlaidavimą.
Tai susiję su faktu, kad kapitalistinio verslininko pelnas yra priklausomas
nuo vartojimo augimo ir didėja tiktai didėjant vartojimui. Svarbiausias
vakarietiškos pasaulėžiūros prieštaravimas žmonijos išgyvenimo atžvilgiu - tai
skirtumas tarp ilgalaikių žmonijos poreikių (kalba eina apie milijonus metų) ir
trumpalaikiais individo poreikiais (kalba eina apie kelis dešimtmečius ar netgi
kelis metus).
Europietiškas ateizmas išstūmė į pirmą planą formulę "kuo daugiau
susiglemžti, kol gyvas", o tai vakarietiškoje pasaulėžiūroje suformavo absoliutų
abejingumą žmonijos poreikiams. Žmonijos, kurios istorija tęsiasi milijonus
metų. Tai dėl to atsiranda šiukšlių kalnai, kiekvienas Vakarų individas labai
noriai imasi griauti bet kokią super sudėtingą sistemą, jeigu tai žada jam
trumpalaikę asmeninę naudą.
3. Vakarietiškas gyvenimo būdas nesuderinamas su žmonijos išgyvenimu
demografine prasme, kadangi vakarietiška pasaulėžiūra - tai vaikų gimdymo ir
pačios vaikystės priešas.
Per visą XX amžių vakarietiškų bedvasių prioritetų įkvėpta baltoji rasė,
anksčiau sudariusi 30% žmonijos, nusmuko iki 8%. Žvelgiant istoriniu mastu,
išmirimo greitis yra rekordiškas. Vakaruose atsiranda "postšeimyniniai" miestai
(pirmasis iš jų - Stokholmas), kuriuose dauguma gyventojų yra daugiau kaip 40
metų amžiaus, neturi vaikų ir nesiruošia jų susilaukti.
Mažas vaikų skaičius - vakarietiškų šeimų rykštė, dėl kurios titulinės Vakarų
šalių tautos ne tik prarado sugebėjimą gausėti, bet ir labai sparčiai retėja.
Vakarietiškos kultūros žmonės išsigimė tiesiogine biologine prasme, t.y.
individai nesugeba palikti reikiamo skaičiaus palikuonių, kad nacijos
atsigamintų.
Vakarų kultūroje išsigimęs hedonistinis egoizmas visiškai įveikė sveiką ir
būtiną giminės kultą, sunaikino pareigos jausmą pagal principą: "mane pagimdė ir
aš turiu susilaukti palikuonių". Iš pradžių Vakaruose išnyko didelės šeimos su
daugeliu giminaičių, susijusių įvairiais giminystės laipsniais, paskui šeimos
išsigimė į juridinius kontraktus ir nuklearines šeimas, vieningumo jausmą
prarado netgi vyrai su žmonomis ir tėvai su savo vaikais. Tai absoliučiai
nesuderinama su žmonijos išgyvenimu.
4. Vakarietiškas gyvenimo būdas nesuderinamas su žmonijos išgyvenimu
kultūros ir švietimo bei išsilavinimo prasme, nes istoriškai įrodė savo
nesuderinamumą su kultūros vystymusi ir išsilavinimo lygio išlaikymu. Aukštos
kultūros degradacija į vis labiau primityvėjančią masinę kultūrą ne tik
nestabdoma, bet visokeriopai skatinama.
Vakarų švietimo metodikos, pagrįstos "švietimo paslaugų pardavimu", t.y.
komercializacija (diplomų išpardavimu) nesugeba atgaminti būtinos masės aukštai
išsilavinusių žmonių. Iš kartos į kartą visose Vakarų šalyse stebimas socialinis
jaunimo sulaukėjimas, protinė ir dvasinė degradacija.
Tai susiję su faktu, kad "švietimo paslaugų rinkoje" paklausą turi ne pačios
žinios, o jų derivatyvai (pažymėjimai, liudijantys, kad tų žinių turima) -
formalių dokumentų, suteikiančių lengvatų ir statusą pavidalu. Kuo daugiau
parduodama diplomų ir kuo brangiau jie parduodami, tuo daugiau jėgų jų pirkėjai
deda į lėšų pirkimui paieškas ir tuo mažiau pastangų, o ir norų, dedama į
faktinių žinių įgijimą.
Tai reiškia, kad švietimo komercializavimas yra ne kas kita, kaip
išsilavinimo kaipo tokio sunaikinimas. Nemokamas išsilavinimas Vakarų
pasaulėžiūrai yra svetimas iš principo, dėl to vakarietiška pasaulėžiūra
pasmerkia savo atstovus visiškai kultūrinei degradacijai ir yra nesuderinama su
žmonijos išlikimu.
5. Vakarietiškas gyvenimo būdas nesuderinamas su žmonijos išgyvenimu
medicinine prasme, kadangi vakarietiška medicina negydo ligų, o iš jų
pelnosi.
Vakarietiškoms klinikoms, medicinos tarnyboms, farmakologijai visų rūšių
susirgimų gausėjimas yra ne kas kita, kaip pelno šaltinis. O kažkokios ligos
išnykimas reiškia pelno šaltinio išnykimą. Dėl to komercionalizuota medicina
prekiauja ne sveikata, o susirgimų simptomų pašalinimu, išsaugant pačius
susirgimus kaip uždarbio šaltinį.
Tai viena iš keli svarbiausių priežasčių, dėl kurių Vakaruose iš kartos į
kartą prastėja žmogaus antropologinė kokybė. Vaikų ne tik nedaug tegimsta, jie
dar ir darosi vis labiau liguisti, nepilnaverčiai.
Toks procesas labai naudingas komercinei medicinai ir dėl to ji ne stabdo,
bet spartina jį visais įmanomais būdais. Vakaruose kokybiškos medicininės
pagalbos neturi (dėl įvairių priežasčių) ir vargingieji, ir turtingieji.
Vargingieji - dėl to, kad neturi iš ko mokėti už gydymą. O turtingųjų situacija
neretai būna dar prastesnė: siekdama išmelžti iš jų kiek galima daugiau pinigų,
komercinė medicina išranda neegzistuojančias ligas ir neretai "nugydo" žmones
iki mirties, siekdama netgi sveiką turtuolį paversti kaip įmanoma ligotesniu,
vadinasi - nešančiu daugiau pelno komerciniam gydytojui.
6. Vakarietiškas gyvenimo būdas nesuderinamas su žmonijos išlikimu
moraline prasme, nes šiuolaikiniai Vakarai suformavo, kaip taikliai apibūdino
sociologai, "visų mirtinų nuodėmių ekonomiką".
Vakarietiška pasaulėžiūra moralės ir dorovės atžvilgiu yra pati agresyviausia
iš visų istorijoje egzistavusių ir egzistuojančių pasaulėžiūrų. Vakarietiškai
pasaulėžiūrai būdingas atsisakymas vertinti asmenybę moraliniu požiūriu,
pakeičiant vertinimo kriterijų "sėkmingumu". Dėl to Vakaruose jau neegzistuoja
nei geri, nei blogi žmonės, esama tiktai pasiekę sėkmę ir nevykėliai,
prisitaikiusieji ir neprisitaikėliai.
Praktikoje tai pasireiškia kaip masinis sterviškumo (moterims), "maitvanagio
komplekso", gyvenimo "anapus gėrio ir blogio" skatinimas.
Vakarietiškam gyvenimo būdui norma tapo tokie reiškiniai, kaip pasenusių tėvų
atsikratymas, atiduodant juos į prieglaudas (masinis reiškinys), masinis vaikų
žudymas abortais (milijonai aukų kiekvienais metais), farmacinis ir maisto
pramonės kanibalizmas, patologiškas melagingumas, dviveidiškumas ir
apsimetinėjimas (neva demokratinių procedūrų politikoje imitacija).
Ypatingas punktas vakarietiško gyvenimo būdo patologijoje - vaikų ir jaunimo
tvirkinimas švietimo sistemoje, sodomija ir homofašizmas (iškrypėliai turi
pirmenybę visose gyvenimo sferose), hedonistiškas seksas, nenumatantis giminės
pratęsimo netgi pačioje tolimiausioje perspektyvoje (iš esmės tai yra ta pati
sodomija, tik pas skirtingų lyčių poras).
7. Vakarietiškas gyvenimo būdas nesuderinamas su žmonijos išlikimu
teisiniu požiūriu
Buržuazinė demokratija tapo fundamentalios klaidos auka, pagal tą koncepciją,
kad žmonėms būtų suteikta kuo geresnė teisinė apsauga, būtini vis sudėtingesni
įstatymai. Realiai gi apsaugoti žmogų gali tik labai paprasti įstatymai -
visiems žinomi ir visiems suprantami.
Begalinis įstatymų papildymas, kurį vykdo buržuazinės demokratijos monstras -
nuolat veikiantis įstatymų leidimo organas - veda į tai, kad įstatymai darosi
nebesuprantami ne tik paprastiems žmonėms, bet netgi gudragalviams
juristams.
Kadangi gausybė sukčių (pradedant advokatais ir baigiant profesionaliais
įstatymų leidėjais) maitinasi iš nuolatinių įstatymų perdarymų, teisinė sfera
panyra vis giliau į visišką šizofreniją. Vakaruose tai jau sukėlė siaubingus
teisinių santykių iškraipymus. Įstatymas praranda bet kokią prasmę, užsiciklina
ties formalių procedūrų laikymusi. Triumfuoja juristų patarlė: "Lai žūsta visas
pasaulis, kad tik triumfuotų teisingumas". Teisingumas čia suprantamas kaip
juridinio ritualo detalus laikymasis, o to ritualo prasmė nelabai suprantama
netgi šio kulto žyniams.
8. Vakarietiškas gyvenimo būdas nesuderinamas su žmonijos išgyvenimu
genderio požiūriu
Visiems normaliems žmonėms akivaizdu, kad vyras ir moteris negali būti
laikomi vienu ir tuo pačiu. Tiems, kas tuo abejoja, rekomenduojame paskaityti
žymios vaikų psichiatrės Galinos Kozlovskos straipsnį "Vyras ir moteris -
skirtingi organizmai".
Vakarietiškas gi gyvenimo būdas atkakliai propaguoja beprotišką absoliutaus
lyčių sulyginimo planą - sulyginama viskas, vyro ir moters teisės, pareigos ir
visa kita.
Laikoma, kad moteris gali užimti tuos pačius postus, kaip vyras ir atlikti
tuos pačius darbus. Vaikų gimdymui pritaikytas organizmas prilyginamas
apvaisinančiam organizmui. Tai tas pats, kas mėginti įsidėti į kišenė raktus nuo
buto ir patį butą.
Bendras europietiškų vertybių sąrašas įtvirtintas Europos tarybos priimtoje
konvencijoje, ginančioje žmogaus teises ir pagrindines laisves bei kituose
dokumentuose.
Lyčių lygybės principas atkakliai diegiamas Vakaruose, o rezultatai
akivaizdūs ir nuspėjami: moterys darosi vis labiau vyriškos, praranda sugebėjimą
būti moteriškomis, o vyrai vis labiau moteriškėja, praranda vyriškumą.
Susiklosto situacija, kurioje vyras praranda galimybę ir norą apvaisinti, o
moteris - gimdyti. Tokiu būdu Vakarai tampa natūralios tvarkos priešu ir yra
pasmerkti.
9. Vakarietiškas gyvenimo būdas nesuderinamas su žmonijon išlikimu
migracijos požiūriu
Ieškodami vis pigesnės darbo jėgos, Vakarų kapitalistai-kosmopolitai perkelia
gamybą į pačias vargingiausias šalis, o į savo šalis vilioja neišrankią darbo
jėgą iį vargingiausių regionų. Praktiškai dėl to prasidėjo naujas didysis tautų
kraustymasis, dėl kurio keičiasi ištisų šalių ir kontinentų etninis ir
kultūrinis vaizdas.
Tuo pat metu Vakarai paplauna nuosavus pamatus - tą pačią išplėstą
vartotojišką paklausą, iš kurios jis ir užgimė bei susiformavo. Jei mokėsi
darbuotojams elgetiškus atlyginimus, tai ir paklausa rinkoje bus elgetiška,
vadinasi, gamyba ne augs, o mažės, kas ir vyksta Vakaruose nuo XX amžiaus
aštunto dešimtmečio.
Neišlepinti svetimšaliai, prisivilioti didesniais atlyginimais, laikui bėgant
tampa labai užgaidūs, pradeda kabinėtis prie vietinių gyventojų, įsiplieskia
etniniai konfliktai.
Rezultate visa žmonija dėl kapitalistų godumo palaipsniui smunka į visuotinį
sukilimą/karą, nesuderinamą su žmonijos išlikimu.
10. Vakarietiškas gyvenimo būdas nesuderinamas su žmonijos išgyvenimu
filosofiniu požiūriu
Vakarietiška filosofija - tai kraštutinis pesimizmas, smukimas ir dekadansas,
filosofinė mišrainė, savižudiškumas. Kai dėl savižudiškumo, tai jis yra ne kas
kita, kaip atvirkštinė kraštutinio hedonizmo pusė, kuri pasireiškia hedonistui
tuo atveju, jeigu jo trauka link vis brangesnių ir labiau iškrypusių malonumų
nebūna patenkinama.
Vakarietiška filosofija propaguoja visišką gyvenimo beprasmybę (iš čia ir
kyla įsitikinimas, kad susiglemžti prieš neišvengiamą greitą mirtį kuo daugiau
gėrybių - vienintelė būties prasmė). Vakarietiška filosofija suskaldo vientisą
būties srautą į atskirų individualybių pasaulėlius. Ji nebeieško vieningos
visiems tiesos, pasitelkusi "toleranciją" ji įsitikinusi, kad kiekvienas turi
savo tiesą arba, jeigu tiksliau - tiesa visiškai neegzistuoja. Tai sugriauna
bazinį mokslinės-technologinės pažangos pagrindą ir sunaikina bet kokių
altruistiškų, humaniškų veiksmų motyvaciją.
Komentarų nėra:
Rašyti komentarą