Puslapiai

2011 m. balandžio 25 d., pirmadienis

Puišių mergutės

Nutariau su troy palenktyniauti memuarų srityje. Kai anam nusibosta rašyti apie savo Balkanų moterį tai įninka į memuarus. http://troyyestroy.blogspot.com/search/label/memuarai
Nutariau pavaryti pirmąsias mano patirtis su moterimis...merginomis, mergaitėmis.
O buvo taip. Šiaip jei ką tai aš kaimietis. Pirmus keturis gyvenimo metus gyvenau kaime...ir prisimenu jei ką, o vėliau visas savo vasaras praleidau kaime...pardaviau...nu čia pagal Juozapioką Baltušioką.
Taigi kai man sukakojo kokie nu dvylika, keturiolika metelių tai buvau pats tas šieną grėbti, vežti, runkelius ravėti ir t.t. O kaimo žmonės samdydavo į talką. Taip per vasarą susikraudavau šiokį tokį turtelį ir galėdavau nusipirkti visokių dzindziluškų.
Taigi, pakvietė mane tokia Gylikienė (dar prisimenu pavardę) šieną vežti. Aišku, už tokius darbus trioškę , tai čia kaip min. gauni, o tai ir penkis rublius... Taigi, pakvietė ir dar pasakė, kad bus ir Puišių mergutės. Aišku akį mano seneliai ji turėjo mirktelti, bet man nei motais tuo metu buvo.
Taigi, kojas aš aišku nusimazgojau, o ir kelnes ilgesnes gal apsimoviau...dabar jau neprisimenu. Liežuvį pasigalandau... nu viskas kaip priklauso. Nes aš vis tik iš Klaipėdos, didmiesčio...taip sakant...blatnas turiu būti. Ai ne...dar į senelio kosmetikos skyrių slapta įsibroviau...troinoi odekolon pasikvėpinau.
Dirbu ir stebiu, o ten dar dirba kelios bobutės ir dar kažkas. Šieną mes aišku suvežėm, nes Gylikienės vyras buvo traktoristas, o vakare...vakarienė ir atsiskaitymas. O mergučių kaip nėr taip nėr.
-Tai kur Puišių mergutės, kurias žadėjot, -klausiu aš Gylikienės.
_ Nu tai va tos senutės, sesutės,- atsako ji man.
Parbindzinau aš, aišku pas senelius, vėl užsimoviau trumpas kelnes, batus nuspyriau ir vėl basas pas senelę savo vaikystę leidau.

2 komentarai:

Unknown rašė...

Mano pėdom žengiate?
Žinomas kaimo bajeris....

Aurius rašė...

Gyvenimas, o ne bajeris. Skaudi patirtis.