Puslapiai

2011 m. balandžio 10 d., sekmadienis

Internetinė inteligentija

Pradžioj šiek tiek teorijos.
Žmogaus kūnas, o tiksliau bet koks gyvo organizmo kūnas yra sudarytas iš ląstelių. Organizmas yra gyvas vien tik todėl, kad ląstelės gaudamos deguonį ir maistą atiduoda viską kas jai priklauso atiduoti.
Vėžinė ląstelė yra tokia kuri stengiasi nieko neduoti, o tik imti. O kai vėžinių ląstelių būna daug, organizmas miršta.
Žmogus yra žmonijos ląstelė. Žmonija yra gyvas organizmas-Dievas (jei norit).
Todėl aš, kaip žmonijos ląstelė norinti nežūti ir norinti, kad nežūtų žmonija, turiu viską duoti ką galiu. Čia yra Dievas ir pranašai ir visi Budos, Krišnos, Mozės ir kas tik norit. Nes jei žus žmonija, žūsiu ir aš. Todėl pagal geriausio egoizmo dėsnius aš stengsiuosi, kad to nebūtų.

Čia buvo teorija. Pereikim prie praktikos.
Sakysim mokesčių inspektorė kuri dėl 2 litų manęs neperspėjo, o pasistengė, kad sumokėčiau 45 lt. kas ji yra? Vėžinė ląstelė.
Koks mano uždavinys, kad įveikti tokias ląsteles? Pamaitinti jas ir suteikti dar daugiau gyvybės, kad nežūtų. Sumokėsiu aš tuos pinigėlius. Nes priešingu atveju man reikėtų vaidinti arba Kalantos, arba Drąsiaus Kedžio variantą. O tai nėra sveikas požiūris. Nes vėžines ląsteles reikia gydyti, o ne žudyti. Žudymas yra kritinis taškas. Gydyti.
Kokių dar būna vėžinių ląstelių?

„ zodziu tingiu as jau cia rasineti nes cia Lenku privise ir jau smirda :D sekmes:)“
O čia ne kas kitas kaip blogo http://atf.blogas.lt/alticor-amway-lietuvoje-274.html#comment-2677
komentatorius.

Jam lenkai, o kitam rusai, o trečiam kokie arabai yra priešai. Smirda. O kodėl smirda? Todėl, kad jis pats dvasinis puvėsis yra.

Čia buvo pūvančių, vėžinių ląstelių pavyzdžiai. Sutikite, nieko įdomaus.

Gyvybingos ląstelės internete (nors nebūtinai internete) skleidžia šviesą, šilumą, gėrį grožį ir niekas to nesugeba užgniaužti. Neįmanoma. O neįmanoma todėl, kad prie jų šliejasi tokios pat gyvos ląstelės ir gaunasi visas gyvybiškas sveikas kūnas.
Čia truputį poezijos pavariau.

Kaip tai atrodo praktiškai? Mano paminėti 3 ir 4 sponsoriai http://auriusd.blogspot.com/2011/04/ieskau-gero-sponsoriaus.html rašo blogus, kuria tinklapius kuriuose dalinasi savo geriausia energija, o tiems kas nori dar daugiau energijos suteikia galimybę parašyti savo vardą ir nurodyti email. Ir pastarieji gauna dar daugiau, o pirmieji gauna moralinį ir fizinį palaikymą ir kaupia energiją. O kai pirmieji gauna gerą idėją tai iš kart dalinasi su kitais ir vėl yra palaikomi.
Mano minėtame pavyzdyje vos tik jis pranešė apie naują gerą kompaniją NWA už kelių valandų jau prisijungė pirmieji nariai. Ir nieko jis neprašė ir nieko nerekrutavo, niekieno nemaldavo. Viskas gavosi savaime. Va taip.

O tai ir yra naujoji internetinė inteligentija....aristokratija , jei norit. Nes, kaip ir minėjau anksčiau, prekių ir paslaugų šiandien „prud prudom“, „imt nenoriu“, o perkama tik pas tuos, kurie dar prie prekių prideda savo geros energijos.
Čia yra Dievas ir pranašai.
Todėl tinklinio marketingo niekas neužmuš nors ir kaip norėtų. Girdėjau, kad Lukošenka uždraudė tinklinį marketingą. Na ir kas. Padėsim broliams Gudams kontrabandą stumti. 21 amžiaus fenomenas-kontrabanda bitų ir baitų pavidalu. Tegul gaudo. :P

O šį savo postą skiriu Mindaugui, kuris šiandien švenčia savo gimtadienį ir yra vienas stipriausių ir surinko geriausius ir gyvybingiausius žmones aplink save.
Formuojasi nauja internetinė lietuviška inteligentija.

6 komentarai:

atfatf rašė...

Tai, kad ten agham, o ne mano komentaras. Gali atsiprašyti :)

Aurius rašė...

Atsiprašau. ištaisysiu tekstą.

atfatf rašė...

Teisybė sugrįžo į Interneto lankas :) O tai kažkaip buvo nejauku, jog mane tapatina su ekstremistu radikalu.
Įdomu, kad ten du Amway'ninkai tarpusavyje taip kapojasi. Nors matyt visur (kaip ir visose tautose) yra nepakankamos kultūros žmonių.

Aurius rašė...

Visur duona su pluta.

atfatf rašė...

O čia kaip tik į temą dėl prisijungimo prie tavęs. Šiaip kaip supranti aš vis tiek esu priešiškai nusiteikęs MLM. Nebent rasčiau tinkamą prekę. T.y. man svarbiau prekė, o ne sistema ar sponsorius. O visur MLM prekė stovi paskutinėje vietoje, ai, nori dar ir prekės, ok, tuoj paieškosiu, ką čia mes parduodam. O tokių prekių, kad imčiau ir patikėčiau MLM nėra. Va, ten kur aš dirbu dabar - aš tikiu ta preke. Nes jei kas blogai aš turiu labai didelius svertus įtakoti tos prekės kokybę. Blogiausiu atveju - pats galiu keisti kokybę. Taigi galiu asmeniškai garantuoti parduodamas, kad viskas bus ok.
O prieš kažkiek laiko facebooke aš tarp kitko paklausiau, jei aš imčiau ką nors pardavinėti ar kas pirktų iš manęs. Turiu beveik 100 draugų, na tikrų, su kuriais tikrai pažįstamas realiam gyvenime, tai nei vienas nesutiktų pirkti ką nors iš MLM. Sakė, jei atidarysi piceriją, alubarį ar šiaip ką nors realaus, tai beveik visi tikrai ateis pas mane pavalgyti ar nusikirpti ar panašiai. Taigi mano draugams irgi svarbiausia prekė, o ne aš kaip persona. O pardavinėti kaip Amway svajones, na, sorry. O ir šiaip kuo jūsų prekės skiriasi nuo Amway nepagavau. Nesijungsiu kol kas :)

Aurius rašė...

Prekės, prekės...prekės. Bus tų prekių. Svarbu, kad būtų vietos kur jas sudėti..
man patiko...kažkada rašiau: jei žmonija gamintų kiek tik yra pajėgi tai kokiais 2030 metais mum reikėtų prišvartuoti dar vieną planetą, kad viską sukrautume.