Puslapiai

2011 m. balandžio 6 d., trečiadienis

Jei tai valstybė, tai tokios valstybės piliečiu aš nenoriu būti

Šiandien ryte iš antstolės Jūratės Blažienės gavau laišką kuriame teigiama, kad aš valstybei skolingas 2 litus. Antstolė sau prisiteisia 42,35lt, o viso 44,35lt. 3,35 lt yra pašto išlaidos.
Už ką tie 2 litai aš nežinau.
Tiesa, kreipimasis rašytas ne Auriui, o Andriui.
Galiu pasakyti tik tiek, kad jokių laiškų, kad esu skolingas 2 litus negavau. Negavau nei iš niekur.

Kokias aš darau išvadas? Šiai valstybei piliečiai nereikalingi. Taškas.
Dabar eisiu aiškintis.

O blogerių norėčiau paprašyti. Iškelkime šitą klausimą.
Kolegos jūs esate aktyviausi Lietuvos žmonės.
Mes blogeriai esame skirtingi, bet tikiu, kad prieš absurdą mes sugebėsime apsijungti.

7 komentarai:

Aurius rašė...

O skiolingas esu 2 litus už pašto išlaidas. Mokesčių inspektorė negalėjo man pranešti? Galėjo, bet nenorėjo.
Brisiaus galas šiai valstybei.

Anonimiškas rašė...

Na kam reikalaut 2 lt, jei galima 44?Iš kurių 2 valstybei skola ir likę antstolei, bet antstolė, tai vmi mokesčius moka? Moka, vadinasi 2+ sumokėti antstolės mokesčiai vmi, štai ir didėja suma :)
O kadangi spėju tokių kaip Jūs ne vienas, tai...
Na taip ir eina mūsų pinigėliai neaišku kam ir neaišku kur...
Mano vyras ir dirbo dirbo, mokesčius mokėjo mokėjo, pajamas deklaravo ir paaiškėjo, kad per mažai mokėjo, dar reikės sumokėt. O už ką?...Pasirodo per daug gavo per mažai mokėjo...Pasirodo dirbam, ne kad geriau gyvent, o kad valstybei mokesčius mokėt, o už ką mokėt? O tam, kad tie kurie šiltose kėdėse sėdi geriau gyventų...Vat ir dirbk žmogau ir mokesčius mokėk, gal kažkas ir geriau gyvens, bet tikrai ne tu.

atfatf rašė...

Dėl to klausimo. Dėl tų 2 Lt, nesupratau kas už ką. Galėtum papasakoti kaip likai skolingas, kad bent mes neliktume. Siaubinga, bet net nežinau, ką tokiu atveju reik daryti. Ir ką mes galim padaryti?

Aurius rašė...

Nereikia nieko aiškinti, akira viską išaiškino. iš tikro tai yra priverstinė piramidė.Tai sistema kuri veda žmones prie savižudybės, emigracijos, nusikaltimų nes pati sistema yra nusikalstama.

Vilija rašė...

Persistengei Auriau... trys nevilties ir nepasitenkinimo persmelkti postai apie tai? C'mon, daugelis zmoniu padaro klaidu, ne isimtis yra ir mokesciu inspektoriai - jie tie patys zmones. Eini ir aiskiniesi, randi sprendima ir pabaigi reikala.

Aurius rašė...

Nesiginčiju. kai parašiau pradėjau galvoti kitaip. Bet dėl gyvūno ir žmogaus tai tikrai ne. kiekviename iš mūsų yra gyvūnas, o kaip mes sugebame jį apraminti...čia jau kas kita. O aiškintis čia nėra ką. turiu reketui atiduoti kas priklauso. Nes aiškinimasis kainuos brangiau. o jie tai žino. Ir manau, kad dižioji dalis ir yra tokių ...už du litus.

atfatf rašė...

Ai, supratau kaip čia. NPD. Aš tai iš kart parašiau įmonėje prašymą, kad ji man netaikytų NPD, o dabar eisiu deklaruosiu pajamas, ir VMI kažkiek man grąžins. Geriau gauti vėliau, nei primokėti.