Puslapiai

2011 m. balandžio 7 d., ketvirtadienis

Gyvuliška ir žmogiška Lietuva. (I dalis)

Kokią Lietuvą mes turime? Gyvulišką, tai yra pagrįstą gyvuliškais įstatymais ar žmogišką, pagrįstą žmogiškais įstatymais.
Tuo tikslu turime išsiaiškinti kokie yra gyvuliški įstatymai ir kokie yra žmogiški įstatymai ir kiek Lietuvoje yra žmogiškų įstatymų, o kiek gyvuliškų.

Gyvuliški įstatymai
Kak pažinti gyvuliškus įstatymus tereikia namie turėti keletą gyvūnų ir visi įstatymai kaip ant delno. Tokia laimė man nusišypsojo nes auginu dvi kates iš kurių viena yra kitos motina. Jaunesnė katė-dukrelė veja savo motiną iš teritorijos.
Veja tai veja ir nieko čia nepadarysi. t.y. Man kaip žmogui įtakoti kačių gyvenimą praktiškai neįmanoma. Aš tik galiu uždaręs jaunėlę kambarį, išnešti maistą jos motinai ir pamaitinti. Ką aš galiu tą darau, bet kištis į gyvūnų įstatymus ne mano jėgom.

Kiek žmoguje yra gyvuliškumo, o kiek žmogiškumo?

Kad nustatyti šį santykį aš remsiuosi kabalos mokslu. O šis mokslas sako, kad žmogus yra sudarytas iš keturių elementų: materijos, augalo, gyvūno ir žmogaus. Žmogaus kūnas yra sudarytas iš visos Mendelejevo lentelės cheminių elementų, žmogaus kūne auga plaukai ir nagai „( o gal net ragai), o tai ne kas kita kaip augalai, o žmogaus fiziologija yra tokia pati kaip gyvūno.
Sakysim, kuo skiriasi žmogus nuo pelės? Abudu yra žinduoliai (tuo mano biologijos žinios ir baigiasi). Pelė rausiasi urvelį, o žmogus statosi namą, pelė nešasi į savo sandėlį visokius grūdus, žmogus kaupia turtą, pelė veda savo palikuonis (daug palikuonių,kad visiems užtektų; ir giminei pratęsti ir katinui pasibovinti), žmogus taip pat gimdo ir augina vaikus. Kai pelių būna daug ir joms truputį ankšta, jos kovoja dėl įtakos, dėl valdžios. Žmogus stengiasi užimti aukštesnes pareigas (daro karjerą) arba eina į politiką.
Tokiu būdu turtas ir valdžia yra bendra tiek gyvūnams tiek žmonėms.
Kai kas dar bandys įteigti, kad žmogus kalba ir mąsto. Patikėkit, gyvūnai susikalba nei kiek ne prasčiau ir ką laiko reikalingu pasakyti vienas kitam, tikrai pasako. O katinai kovo mėnesį man po langais tokias serenadas traukia, kad kai kuriems operos solistams dar toli iki to. Tiesa man tenka būti dirigentu katinams (su šluota, žinoma, o ne dirigento lazdele).
Kaip matot, bendrybių tarp žmogaus ir gyvūno yra gan nemažai. O kokie skirtumai?
Sakysim toks įstatymas kaip; akis už akį, dantis už dantį, yra bendras tiek žmonėms tiek gyvūnams. O įstatymas; elkis su kitu taip, kaip norėtum, kad ir su tavimi elgtųsi yra išskirtinai žmogiškas įstatymas.
Manau, kad visi mes esame girdėję tokį įstatymą, todėl galiu drąsiai tęsti savo analizę apie tai kokie įstatymai Lietuvoje yra gyvuliški, o kokie žmogiški.

Kaip atrodo žmogiška mokesčių inspekcija?
Žmogiškos mokesčių inspekcijos man matyt neteko, bet apie tokią aš girdėjau. Pasakojo draugė iš Norvegijos, gyvenanti šioje šalyje jau daugiau kaip 5 metai ir grįžti nežadanti.
O buvo taip. Mokesčių inspektorė jai aiškino visas jos teises, pareigas, lengvatas ir t.t. Ir kai viską išaiškino mano draugė laiminga išėjo iš šios įstaigos. Tik staiga skambutis į jos mobilų. Skambina mokesčių inspektorė, atsiprašo ir pasako, kad ji turinti dar vieną galimybę pasinaudoti kai kuriomis mokesčių lengvatomis...
Sutikite, kaip pasakoj. Aš, gal būt kada nors pasakosiu savo anūkams kaip gražiausią pasaką prieš miegą, kad jiems sapnuotųsi gražus ir geras gyvenimas, ir, kad jie turėtų savyje tą malonų žmogišką jausmą.
Verčiu šį epizodą į normalią kalbą. Ši inspektorė žiūri į savo darbą kaip žmogus, kurio tikslas, siekis yra elgtis taip, kaip ir ji norėtų, kad su ja būtų elgiamasi. Ir kai ji prisiminė, kad ne viską pasakė savo klientei, sunerimo ir skubiai paskambino, ir tik po to kai paskambino ir buvo išgirsta, jautėsi patenkinusi savo žmogišką poreikį-padėti kitam.
O kaip elgiamasi kai tokio žmogiško poreikio yra nerasta?

O apie tai parašysiu kai išsimiegosiu. O rytoj eisiu ieškoti tos inspektorės, kuri dėl tų dviejų litų su malonumu mano bylą nusiuntė antstolei. Nes malonumo man paskambinti ir priminti,kad jūs turite susimokėti 2 litus, priešingu atveju turėsite nemalonumų, ji nejautė.
Manau, kad rytoj aš papasakosiu kaip bendravau su antstole ir ...
Tai bus rytoj.

Komentarų nėra: