Puslapiai

2011 m. balandžio 15 d., penktadienis

Amway artistai

Juoda diena. Gavau naują žaisliuką-InWEB24 nutariau pakeisti savo puslapį, kuris dabar yra toks:http://aurius.inweb24.biz/ru-1 į gražų lietuvišką, malonų akiai viliojimo lapelį. Nieko nesigavo. Teks mokytis iš naujo.
Ta proga nutariau išsilieti. Forumai mane jau užkniso. Ne, ne taip. Aš forumus užknisau, nes jau niekas nereaguoja į mano postus. Supermamos pavargo nuo manęs, o pas kokius ten Spekuliantus, kurių lyderis yra triusikai ( nikas toks jei ką), man visiškai neįdomus.

Mano auka dabar yra blogeriai. Račo neliesiu, tegul gyvena, troy griežia dantį už paskutinius mano komentarus. Tai kas beliko? http://atf.blogas.lt Va, artimiausia mano auka. Ne. Ne blogo savininkas, o jo skaitytojai. Mur. Va kur pelytę pagavau, pasi žaisiu.

http://atf.blogas.lt/alticor-amway-lietuvoje-274.html#comment-2737

Spėju, kad tai moteris. Pasiskaitykit jos komentarus, suprasit. Stos į Amway, pirks 19 amžiaus licenziją su iliuzijomis. Nes susižavėjo deimantais, briliantais, smaragdais ir dar biesas žino kuo.

P.S. Prieš Amway aš nieko prieš neturiu. Pats vartoju šios kompanijos produktus ir palaikau jos tiekėją. Visada palaikau MLM kompanijas. Bet užsidirbti ten be šansų. Nes rinka jau pripildyta ir ieškomi paskutiniai pirkėjai. Taškas. Aš esu tik pirkėjas. Mur bus tokia pati. Tik ji to nežino, o aš žinau. Tiesa, išimtys visada galimos.

Ar teko kam nors matyti kaip Amway blizgučiai išeina į sceną? Koks nors kaimo vaikis su akordeonu šimtą kartų geriau atrodo. O kai kas ir į TV pakliūva ir dar pirmas vietas laimi.
Mano idealas yra: http://www.youtube.com/watch?v=YtCBaRORGhsа
Tokį artistą bet kokia MLM kompanija norėtų pas save matyti. Ir visiškai nesvarbu kaip jis įeina, bet kaip išeina po nepavykusio sandėrio. Pasakyčiau...grakščiai.

Visi Amway šou daromi dėl tokios kaip Mur.

Ar kam nors teko matyti kokį milijonierių darantį tokį šou, o milijardierių? O verslininką uždirbusį 10000 lt pelno darantį šou? Teko matyti? Man ne. O kokį nors valdininką gavusį kyšį 10000 lt teko? O politiką gavusį kyšį už kokio nors įstatymo pramušimą nu kokį pusę milijono ar milijoną?

Tai kodėl Amway dar iki šiol vaidina darželio lygio vaidinimus? Kam jai to reikia?
Tiesa jei ką tai aš artistas. Kažkada vaidinau dar Klaipėdoj 'Devynbėdžiuose“ -seniūną, O Vilniaus universiteto kiemo teatre, Kobo Abės „Vergų medžioklė“- senį, o „Duotiškio baladėse“- stribą Pernoravičių, o Bremeno muzikantuose -karalių... nu tokį nevykusį-lochą. Pats tas man. O karo klube LDK kareivį, o jei reikia vėliavininką. Na ir kas?

Vienur yra vaidyba, o kitur yra verslas. O kas gaunasi kai tuos dalykus sumuši į viena?

Reziume: Ten kur versle vaidyba, ten jokio verslo. Tikri verslininkai tyli. Ne,... ne taip. Tikrų verslininkų Lietuvoje nėra. Jie į Kanarus ar dar kur nors išdūmė, o čia liko tik artistai.

2 komentarai:

Anonimiškas rašė...

Laaaaabai piktas postas. Yra ir ne artistu, tik gaila, kad tau neteko su jais susitikti ar bent pamatyti. nesvarbu kur. Scenoje ar ne.

Aurius rašė...

Jei aš tokių žmonių nebūčiau sustikęs neužsiimčiau TM