Puslapiai

2011 m. balandžio 24 d., sekmadienis

Ar prisikelsime?

Gyvuliška ir žmogiška Lietuva (III dalis)

Tęsti šią temą mane privertė Lietuvos ryte skaitytas straipsnis „Teisėjų nuodėmės – viešos ir nutylimos“ (nuorodos nėra). Straipsnis rašytas 2011.04.23
Teko susidurti su šia sistema.
Žmoniškumas Lietuvoje pūva. Apie puvimą aš rašiau, kad ir ankstesniame straipsnyje:
http://auriusd.blogspot.com/2010/03/emigrantas-gyvenantis-lietuvoje.html, paskelbtame: www.vilkmerge.lt pavadinimu: „Lietuvos valdžia man neleidžia užsidirbti?“?
Puvimas reiškia mirtį.


Vilija rašė...

Persistengei Auriau... trys nevilties ir nepasitenkinimo persmelkti postai apie tai? C'mon, daugelis zmoniu padaro klaidu, ne isimtis yra ir mokesciu inspektoriai - jie tie patys zmones. Eini ir aiskiniesi, randi sprendima ir pabaigi reikala.

Čia buvo Vilijos komentaras mano bloge straipsnyje:
http://auriusd.blogspot.com/2011/04/jei-tai-valstybe-tai-tokios-valstybes.html
Va dabar atsakau.
Šitą problemą aš išspręsiu. Čia net ne problema. O rašau ne dėlto, kad jaučiuosi labai nuskriaustas, o bandau kabinti giliau ( vat kaip man sekasi, tai čia jau kitas klausimas).

Kedys kaip visumos ląstelė bandė spręsti tai paprasčiausiu būdu, bet žuvo pats. Reakcija kurią jis sukėlė Lietuvos kūne rodo, kad gyvybės esama. Bet ar pakankama tam, kad pagyti? Vat šito tai aš nežinau. Tikrai nežinau.

Bet kadangi šiandien prisikėlimo šventė tai norėtųsi, kad tai kas mirę -prisikeltų.

Komentarų nėra: