Puslapiai

2011 m. balandžio 1 d., penktadienis

Džiugios MLM naujienos

O džiugu yra tai, kad apsijungė dvi žinomos ir rimtos MLM kompanijos tai EDELSTAR ir FABERLIC. Apie tai plačiau pasiskaitykite http://www.pro-mlm.ru/blog/kak-sovmestit-v-odnom-flakone-konya-i-trepetnuyu-lan/ Blog'e.


O kolegas prašau atkreipti dėmesį į Dovgano kalbą. Net jei nesuprantate rusiškai tai pasiklausykit kokia energetika sklinda iš šio žmogaus. http://edelstar.ru/news/news/?id=102004

Pirmą kartą šį žmogų išgirdau ir pamačiau Alekso Janovskio universitete. Nu labai jau energingai kalba. Įdomu tai, kad Dovgan su Aleksu draugauja jau seniai. Aleksas Janovskis nieko nesupranta apie tinklinį marketingą, o Dovgan pasirodo yra geras šios srities žinovas. O tai kas tarp jų bendro? O tai, kad kiekvienas atskirai, o ir kartu į verslą stengiasi įnešti dvasingumo. ( Bet apie tai pakalbėsiu atskirai).

O kas čia džiugaus, kad susijungė kažkokios MLM kompanijos? Kas iš to man asmeniškai?
Ko aš čia dabar džiaugiuosi?

Asmeniškai man džiugu, kad pasiteisina mano prognozės. Nes kompanijos su vienos rūšies produkcija neturi perspektyvos. Tiksliau neturi didelių perspektyvų. O iš čia seka, kad mano ir mano komandos pasirinkimas NWA yra teisingas, nes ši kompanija jau šiandien yra apjungus 13 kompanijų, o planuoja tokiu būdu apjungti 36.
Spėju, kad tai pradeda suprasti ir kitų kompanijų lyderiai ir šis procesas prasidės. Tiesa, Dovgan kalba, kad apsijungė automobilių kompanijos Nissan ir Reno.

Čia tokia šiandieninė realybė. Krizė geras dalykas, žinoma tiems kas supranta.

O dabar pridėkim šiek tiek fantazijos ir apjunkime NWA su AMWAY.
Vau...

3 komentarai:

Anonimiškas rašė...

Šaunu, kad ir mano pasirinkta kompanija NWA eina tuo keliu kuriuo jau seniai ir reikėjo eit ir kad ji viena iš pirmųjų kompanijų apjungusi daugeli kitų kompanijų... Na bet Auriau aš paprieštarausiu, NWA ir AMWAY susijungimui, nežinau, gal daugelis su manim nesutiks, bet jei nesi AMWAY produkcijos fanas ir žiūri į viską blaiviai, tai toje AMWAY aš nieko nerandu, kas man tiktų ir patiktų ar bent jau iš dalies tenkintų mano reikalavimus, produkcijos išaukštinimas, net neatitinka realybės...O jos ekologiškumas ir natūralumas dar toli iki tiesos.Ir manau ateis laikas, kai žmonės atsimerks ir tada toje sąjungoje NWA su AMWAY nebus nieko vau...Na bet čia tik mano nuomonė...

Vilija rašė...

Sutinku su Erika. Nereikia sudievinti AMWAY, nereikia sudievinti bet kurios kitos kompanijos. Pirkejui vis tiek svarbu prekes kokybe, greitas pristatymas, malonus aptarnavimas ir bendravimas po apsipirkimo. Pardavejui arba partneriui svarbu savalaike ir issami informacija apie viska kas susije su kompanija ir produkcija, taip pat gausus prekiu asortimentas ir solidus pelnas.
Bet kuri kompanija turi savu pliusu savu minusu. Bet jei NWA susijungtu jau su zinoma kompanija - partneriams tikrai butu nemazas pliusas.

Aurius rašė...

Joooo, moterys realistės. Man kaip vyrui svarbu idėja.
O šiaip apie Amway. Mūsų šeimos Amway tiekėja perėjo į Angliškąją liniją.
Matyt su Lenkais visi vargsta.