Puslapiai

2011 m. balandžio 10 d., sekmadienis

Ieškau gero sponsoriaus

Kompaniją išsirinkau, ieškau gero sponsoriaus.
Man reikalingas tinklapis (domenas, hostingas), reikalingas autoresponderis, video programos, trafiko prastūmimo priemonės ir t.t. Tai nėra deficitas, viską galima gauti ir free bazėje, bet tai jau ne man. Kandidatai buvo du, kurie turėjo visa tai vienose rankose, tai GVO ir inweb24. GVO atkrito dar vakar nes niekaip negalėjau prisijungti prie demo versijos net su palaikymo komanda, kuri dirbo vangiai ir nenoriai. Tai GVO kompanijos bėda. Naudoju šios kompanijos konferencinį kambarį ir kartais būna sunku prisišaukti kai to labai reikia. Bet kambarys kol kas mane tenkina, 9 doleriai mėnesiui nėra daug. Jei kompanija nepatiks nieko neprarandu.
Apsistojau prie kompanijos inweb24. Ieškau sponsoriaus.
Tiesa, o kaip šią kompaniją aš atradau? Vienas spykeris mane pakvietė į konferenciją 10 min iki jos pradžios. Pasirodo tai veikia. Kadangi turėjau laiko, užėjau. Konferencija buvo pravedama pakankamai intensyviai, dalykiškai ir profesionaliai. Man užteko to, kad toliau ieškočiau informacijos savarankiškai. O kai susirinkau puoliau ieškoti sponsoriaus.
Tokių kompanijų paprastai ieško tik užsiimantys jau kokia nors MLM kompanija. Gavau keletą skype ir išsiunčiau laiškus. „Sudomino inweb24 ieškau sponsoriaus“.
Trys kontaktai, trys skirtingi žmonės. Kiekvienas įdomus savaip. Bandysiu apibūdinti.
1. „ Man įdomūs tik tie kurie nori prie manęs prisijungti.“
Tai buvo moteris, mano metų, intensyviai dirbanti. Mano skelbimą suprato kaip pasiūlymą prisijungti prie šios kompanijos. T.y. ji galvojo, kad aš siūlau todėl nenorėjo su manim bendrauti. Bet kai aš pakartojau savo prašymą dar kartą ir jau balsu, suprato,kad apsiriko. O kai aš jai paaiškinau, kad esu tinklininkas ir ieškau gero sponsoriaus. „Jūs gi žinot kas yra geras sponsorius?“. Taip, ji atsakė ir suprato, kad labai stipriai apsišovė palaikiusi mane eiliniu siūlytoju.
Moralas. Negalima turėti išankstinės nuomonės apie žmogų.
2. Sekantis kandidatas į sponsorius buvo iš tų, kurie labai nori, kad prisijungtum ir nieko daugiau. Mano problemos ir abejonės jo nedomino. O jo norėjimas, kad aš prisijungčiau buvo jaučiamas per visą internetą....bangos labai aktyviai sklido.
3. Ir, pagaliau trečias tai buvo tas žmogus, kuriam aš buvau įdomus. Visų pirma jis susižavėjo nuoroda -filmuku apie Andrejų Mironovą. O kai aš pasakiau, kad Mironovas geriausias „setevikas“ tai nuoširdus džiaugsmas sklido per visą internetą. O kai jis sužinojo, kad aš iš Lietuvos ir, kad mes abudu vienmečiai, o tai reiškia, kad gyvenome CCCP tai krykštavo kaip vaikas.
(Gal aš truputį perdedu, bet bendravome tikrai atvirai ir nuoširdžiai).
Jis yra pirmas kandidatas į mano sponsorius.
4. Ir pagaliau ketvirtas kandidatas tai internetinis inteligentas. Su juo mane supažindino mano komandos narys Remigijus.
Internetinio inteligento tinklapis prikrautas kokiu dešimt projektų mažiausiai. Pas jį rasi visas šiuo metu populiariausias kompanijas, o tai ir Astoria, ir inweb24, ir dar daugelis kitų nebuvo tik NWA, bet tai tik todėl, kad jis dar neįkėlė į tinklapį. O šiaip jis NWA jau antra diena ir turi pakvietęs ir prijungęs kokius 7-10 narių (čia tik per parą).
Bendravome paprastai, atvirai, visiškai nesijautė troškimo, noro, kad aš prisijungčiau. Į visus mano klausimus atsakė paprastai ir nuoširdžiai.
Į mano klausimą, kodėl nėra pamokų anglų kalba, o tik rusų jis atsakyt nesugebėjo, bet davė kompanijos vieno iš įkūrėjų skype.

Ką aš rinksiuosi? Aš rinksiuosi trečią ar ketvirtą, bet paprašysiu, kad pastatytų mane po kuriuo nors savo nariu, kuris turėtų daugiau laiko ir atsakytų, padėtų man į visus tech. klausimus, nes jie tikrai yra užimti ir aš tikrai nenoriu varginti ir atimti jų brangų laiką.

Šį postą rašiau dvi dienas, nes teko daug bendrauti. Gal dar šiandien sugebėsiu parašyti apie internetinę inteligentiją ir palyginsiu ją su internetine provincija.

Komentarų nėra: